3 hét múlvaRengeteg minden történt az elmúlt két hétben. De tényleg!!
Kezdődött Louis látogatásával, ami nagyon jól telt. Aztán még akkor kiderült az is hogy hamarosan Louis átveszi apa helyét, illetve Angelo meg az ő apja helyét. Tehát én leszek a legkeresettebb személy, hiszen velem két maffiát is lehet zsarolni. Na azóta én két őrrel mehetek csak el. Hihetetlen! De legalább ez az ügy össze hozta kicsit a bátyámat és Angelot.
Aztán el kezdődött a szervezés!! Hiszen esküvő előtt sok dolgot kellett el intézni. Ruha, cipő, zenekar, vacsora...
Szerencsére nem kell messze menni mert itt lesz a birtokon és nem is lesz olyan nagy körű sem.
Nagyon izgulok, nagyon fel is vagyok pörögve...
Itt van anya aki nagyon jóban lett Natasával és ők ketten próbáltak meg meg nyugtatni. Nem nagyon sikerült.Ayla nagynéném próbált mindenben segíteni és azt hajtogatta hogy én még jobban izgulok mint anya annak idején.
És persze itt van Blanca aki mindenhova jött velem és rengeteget beszélgettünk és ő az akire néha hallgattam.
Na de most nem ez a lényeg! Hiszen itt állok a tükör előtt a ruhákban és mindjárt el kezdődik minden!!! Jézusom ma annyi minden volt hogy még nem is láttam Angelot! Blanca meg azt mondta hogy ha látta is folyton rohant valahova!
Kopp.. kopp..
- Igen?
- Be jöhetünk? - nézett rám anya.
- Igen, gyertek. - mosolyogtam és be jött anya és apa.
- Nagyon szép vagy Anna!! - vigyorgott apa rám. - Nem is tudom hogy te vagy szebb vagy anyád.
- Marco! Mi az hogy nem tudod!! Én vagyok a legszebb neked! - mondta anya tettetett fel háborodással. - Anna pedig Angelonak a legszebb!
- Lisie, tudod hogy én is így gondoltam! - vigyorgott apa.
- Még most is úgy néznek ki mint annak idején, most is ugyanúgy húzzák egymást és imádják is egymást! - állt meg mellettem Ayla néni.
- Gyertek kezdődik! - jött mosolygós arccal Nati. Hú!! Jaj!!
Mindenki kiment kivéve apa.
- Minden oké?
- Igen apa minden rendben.
- Oké. Annie ha valami baj van még most mind el!
- Semmi baj nincs csak nagyon izgulok. De nagyon örülök hogy itt vagyok.
- Ennek meg én is nagyon örülök. Drága egyetlen lányom! - majd meg ölelt.
Elkezdődött, be sétáltunk. És megláttam Angelot! Nagyon elegáns volt! És végig engem figyelt és mosolygott rám.
- Angelo de Felucci elfogadod házastársadnak Annabella Larossit?
- Igen! - mosolygott rám.
- Annabella Larossi elfogadod házastársadnak Angelo de Feluccit?
- Igen. - mosolyogtam én is.
- Ezennel házasok vagytok. Meg csókolhatod a menyasszonyt!!
Angelo közel lépett átkarolta a derekamat. Én a kezemet a nyakára kulcsoltam. Majd közel hajolt és finoman meg csókolt. Majd még közelebb húzott magához. Közben mindenki tapsolt.
Ettünk vacsorát, majd táncoltunk rengeteget. Éppen Louisssal táncoltam, amikor Angelo le kért.
- Nem vagy fáradt? - mosolygott.
- Kicsit igen. Esetleg mehetnénk aludni?
- Igen megyünk aludni. - vigyorgott kissé perverzen. Na itt már tudtam hogy nem nagyon akar még aludni. Szerintem én sem, kicsit sem.
- Család! - szólt mindenkinek Angelo, hiszen jóformán csak családtagok voltak már ott. - Ha nem gond Bellával el mennénk pihenni.
- Menjetek csak. Holnap úgy is korán keltek és mentek a kis nászútra. - mosolygott Nati. Hogy miért kis nászút? Mivel hamarosan kell Angelonak egy tárgyalásra menni így most ez lesz aztán majd később egy másik.
- Jó pihenést Fiatalok! - vigyorgott selytelmesen Ayla néni. Neki leesett.
Mosolyogva el köszöntünk és mentünk a szoba felé. Aztán az ajtónál Angelo meg szólalt:
- Gyere kicsim! - mosolygott. Majd becsukta mögöttem az ajtót...
YOU ARE READING
Érted tettem |✓|
RomanceAnnabella Larossi vagyok Marco és Elisa lánya. Remélem még emlékeztek rájuk! Most leszek majd hamarosan nagykorú. Ami többek között a felelősséggel jár. Anna bízik a szüleiben hogy nem akarnak neki rosszat, na de arra mi a garancia hogy a nagyapja...