Egy sötét szobában ébredtem fel... Hirtelen nem is láttam semmit csak amikor már a szemem meg szokta a fél árnyékos szobát.
Ez most komoly? Tényleg el raboltak? Ki volt az a hülye aki el raboltatott?? Aki ezzel magára haragította a de Felucci és a Larossi maffiát is!! Szerintem valaki ezt nem gondolta végig...Érzem hogy meg van kötözve a kezem. És a lábam is oda van kötve a székhez amin ülök. Eléggé fáj a karom.
Ekkor viszont kattant a zár és belépett a szobába egy férfi.
- Á, felébredtél!?
- Louigi Vito! Gondolhattam volna hogy te raboltattál el... - forgattam meg a szememet.
- Hát nem egyértelmű? Bosszú amiért nem engem választottál.
- De arra gondoltál hogy a fél város téged keres hiszem a de Felucci család egésze engem kutat meg a Larossi család is engem fog keresni és az ő embereik is? Hm?!
- Na jó erre most nem gondoltam! Francba! Na mindegy most már. Jó lesz ez így. A lényeg az hogy itt vagy.
- És neked az miért lesz jó?
- Mert sok pénzt fogok érted kapni. - lépett hozzám közelebb. - Ne félj neked nem lesz semmi bajod. - fogta meg az államat mosolyogva.
- Vedd le rólam a mocskos kezedet!!
- Na Annabella! Hogy mersz így beszélni velem? Hogy gondoltad ezt???!
- Úgy hogy meg tehetem. Nem fogsz nekem parancsolni soha!!!
- Na azt majd meg látjuk.
- Aha persze... Te is tudod hogy nem nyúlhatsz hozzám. - vigyorodtam el.
- Hahj ezek a hülye olasz szabályok és törvények... Nem baj majd valahogy ezt is meg oldom.
- Mégis mit??
- Hogy ne álljon az utamba a törvény.
- Ch... álmodik a nyomor!! - vigyorogtam gúnyosan rá.
- Na jól van ám, hogy lehet hogy el viselnek téged ott!?
- Úgy hogy velük kedves vagyok.
- És akkor velem miért nem tudsz az lenni? Hah?
- Mert és kész! Nem leszek sem kedves sem normális azzal szemben aki elrabolt engem!!
- Hahj... Nekem ebből elegem van! Most itt is hagylak egyedül. - húzta győztes vigyorra a száját.
- Na végre elmész innét már azt vártam. - vigyorodtam el, mire neki az arcára fagyott a vigyor és ki viharzott a szobából is.
Remélem minél előbb megtalálnak. És szerencsére van egy hatalmas előnye annak hogy a családhoz tartozom, hiszem így hogy rajtam van a nyaklánc van rajtam egy nyomkövető is.
YOU ARE READING
Érted tettem |✓|
RomanceAnnabella Larossi vagyok Marco és Elisa lánya. Remélem még emlékeztek rájuk! Most leszek majd hamarosan nagykorú. Ami többek között a felelősséggel jár. Anna bízik a szüleiben hogy nem akarnak neki rosszat, na de arra mi a garancia hogy a nagyapja...