Nos, ahhoz képest egész nyugodtan teltek a napjaim a maffia világban, hogy az apám és a bátyám elég mélyen benne voltak ennek a világnak a sűrűjében, és ez engem addig nem nagyon érintett amíg a nagyapám ma meg nem érkezett.
Na igen a nagyapám! Aki minden áron bele akart szólni, apám és a bátyám döntéseibe. Érdekes hogy ő igazából anya apja akivel évekig nem tartottuk a kapcsolatot, de amikor a mama, a felesége még halt, eléggé kifordult magából és csak az üzletnek él.
És nekem ebből lett bajom!Na igen de mi is történt....
- Anna! Gyere! A papa beszélni akar veled, a család előtt. - szólt a bátyám az ajtóban állva. Bólintottam majd elindultam utána az emeletről.
- Á, itt is van Anna! Gyere mindjárt el mondom hogy miért vagyok most itt!
Szóval... - kezdett bele - a családunk egyik tagját egy nagyon jó dolog ért a mai nap folyamán ugyanis kötöttem egy nagyon előnyös üzletet ami az egész családnak is jó. Nos, ebben az üzletben a család teljes védettséget és bizalmat kapott az olasz de Felucci családtól! Mindössze egy feltétel volt, hogy adjunk valamit ami számunkra nagyon értékes. Hirtelen nem tudtam hogy mire gondol ezért meg kérdeztem. Azt mondta hogy például a fia most van abban a korban hogy feleségét kell neki találni. És akkor eszembe jutott hogy nekem van egy nagyon szép unokám, aki erre pont alkalmas lenne! Szóval meg is közöttük az üzletet ezzel együtt. - fejezte be.- Micsoda te eladtad a lányomat??? - akadt ki teljesen apa.
- Papa, ez most komoly?? - kérdeztem én is, még mindig sokkos állapotban.
- Igen komoly, és nincs választási lehetőség! Gondoljatok bele mindenki jól jár! - mondogatta.
- Jól???? A lányom hogy jár jól???
- Biztos élete lesz!
- Remek...
- Ó, és azt még nem mondtam hogy holnap ide látogat a Alexander de Felucci fia, aki majd a férjed lesz.
- Szóval te az olasz maffia, nagy vezérével a de Felucci család fejével kötöttél egy üzletet???
- Igen de mondtam hogy ez mindenkinek jó lesz!!
- Persze persze... - morogtam gúnyosan.
Hát nem igaz hogy képes volt erre??!! Hogy tehette???? Eladott!!!
És ráadásul holnap meg is fog jelenni itt az a pasi aki elvileg a férjem lesz...
Ami meg a megrosszabb hogy nem tehetek semmit... Mert a férfiak szava itt nálunk szent!
YOU ARE READING
Érted tettem |✓|
RomanceAnnabella Larossi vagyok Marco és Elisa lánya. Remélem még emlékeztek rájuk! Most leszek majd hamarosan nagykorú. Ami többek között a felelősséggel jár. Anna bízik a szüleiben hogy nem akarnak neki rosszat, na de arra mi a garancia hogy a nagyapja...