15. Rész

501 19 4
                                    

• Angelo szemszöge •

Megvolt az esküvő. Nagyon boldog voltam hogy mindenki jól érezte magát és hogy minden tetszett Bellának is.

Viszont utána a héten egy elég hosszú konferencia kezdődött, és elég szar érzés volt látni Bella szomorú arcát amikor hazaértem és látta hogy mennyire elegem van.

Annak viszont örültem hogy nem kérdezgette hogy mi volt. Illetve az is aranyos volt tőle hogy minden este meg várt.

Egyik este pont valami filmet nézett mire hazaértem.

- Szia kicsi! Hogy telt a napod? - kérdezem fáradt mosollyal.

- Sziaa. Egész jól. Ma kicsit itt volt Blanca is.

- Ennek örülök. - mosolyogtam. És közben leültem a kanapéra majd a fejemet a combjára hajtottam.  Ő pedig simogatni kezdte a hajamat. 

- És neked milyen volt? - kérdezte.

- Hosszú, unalmas de legalább sikeres. - feleltem. Gondoltam, hogy annyira nem érdekli bővebben, de ennyi tényleg elég ha csak ennyit tud. Nem kell tudnia hogy mennyi ember halt meg. Szerintem nem tenne jót a lelkének így is elég volt neki amikor felfogta hogy embert ölt.

- És most legalább már itthon vagy.

- Így van, itthon veled. - mondtam már kissé fél álomban.

Később ő is el aludt és én meg felébredtem és az ölembe vettem. Fel vittem a szobába és az ágyra fektettem.
Majd én is oda feküdtem mellé és át öleltem őt, jó szorosan és én is elaludtam.

Másnap reggel megint korán kellett mennem, és megint ott kellett hagynom Bellát. Hahj... Fel öltöztem és még oda mentem Bella ágya mellé és meg simogattam az arcát és mosolyogva néztem rá.


Egész nap tárgyaláson voltam. És amikor végre volt egy szünet, akkor rá tudtam nézni hogy hol van Bella. Hát majdnem sokkot kaptam!!!! Nem otthon jelezte a rendszer!!! Hol lehet???

Egy másik házban jelezte a rendszer. Méghozzá a Vito házba!!!????

Azonnal telefonáltam haza!

- Frederico! Hol van a feleségem???!

- Öhm... Uram nem tudom...

- Mi az hogy nem tudod????? - akadtam ki, hát nem az a feladata hogy vigyázzon rá?? Szerintem meg igen!!!

- Hát két testőrnek kell rá vigyázni de nem találom őket!

- Akkor majd én mondom hogy hol van!! Elrabolta Louigi Vito!!!!

- Oh... Akkor most mi legyen?

- Megmondom mi lesz most megyek haza és mindent el intézünk és megyünk ki szabadítani Bellát.

Érted tettem |✓|Where stories live. Discover now