8. Rész

553 23 3
                                    

Délelőtt jóformán semmi sem volt, aztán Natasa mondta hogy most lesz egy fontos ebéd, amin nekünk is részt kell venni. Mert hogy valami fontos üzletet akartam kötni. Persze ez sem tiszta üzlet az már biztos.

És azt mondta hogy fontos hogy mi nők is ott legyünk mert külön kérte az üzlet kötő másik fél. Jézus minek?

Na mindegy majd kiderül. De azt is mondta hogy feltétlenül maradjak majd Angelo közelében. Húha... Jaj.


Fel öltöztem, majd lementem a nappaliba, ahol Blanca már ott volt.
És Natasa is vele beszélgetett.

- Nagyon csinos vagy Anna!

- Köszönöm!

- Anya akkor mindegy hogy melyik csaj jön? Vagy nem? - lépett be a helyiségbe egy Angelora hasonlító srác. - Ó, helo! Te meg ki vagy?

- Szia! Annabella Larossi vagyok.

- Ó, te vagy a bátyám menyasszonya?

- Igen én vagyok.

- Örvendek, Daniel de Felucci vagyok. És ha nem lennél a bátyámé, biztos hogy szívesen lennék veled egy este! - kacsintott rám.

- Daniel! Most fejezd be!! - szólt Natasa.

- Jó elnézést.

Kb. tíz perc múlva jött meg Angelo.

- Mindenki kész van? - nézett körbe.

- Igen fiam. Menjünk is.

- Anna várj egy kicsit. - szólt nekem Angelo, erre megálltam.

- Baj van? - kérdezem.

- Nincs. Csak akartam mondani hogy ne ijedj meg itt lesznek fegyverek és olyan lányok/nők akik nem túlzottan szép a foglalkozása és csak a pénz érdekli őket. De nyugi itt leszek veled. Nem hagylak egyedül. Viszont ha kell akkor el tudsz majd bújni mert nem biztos hogy lövések nélkül megússzuk ezt.

- Értem.

- Öhm... Esetleg tudod használni? - mutatott egy pisztolyt.

- Igen tudom használni.

- Komoly? - kereskedtek ki a szemei.

- Igen komolyan. Meg kellett tanulnom.

- Értem, akkor menjünk. És kérlek maradj végig mellettem.

- Rendben.

Hát érdekes ebéd lesz az biztos...

Érted tettem |✓|Where stories live. Discover now