7. Rész

543 19 0
                                    

Az autóból kiszállva megláttam Natasát. Nagyon szép hölgy!!

- Szia Anna! Nagyon örülök neked!

- Szia! Én is neked!

- Had mutassam be neked az unoka hugomat Blancát, aki itt lakik velünk mert sajnos a szülei már meghaltak.

- Szia Blanca vagyok. Örülök hogy megismerhetlek téged! - mosolygott.

- Szia Annabella vagyok. És is örülök!

Oké, velük kapcsolatban nagyon jó elő éreztem van. Ők nagyon arányosak.
Közben be mentünk a hatalmas házba.
Gyönyörű szép!

Mr. de Felucci már valakivel beszélt éppen. Egy üzletembernek tűnt, de mondjuk nagyon fiatalnak is tűnt. Amikor be léptünk végig nézett rajtunk.

- Á, hölgyeim! Natasa! Blanca! És ön kicsoda kisasszony? - majd - férfiakra nézett. - Esetleg egy új kislány? - nézett végig rajtam elég részletesen.

- Nem Alfonz, ő az én menyasszonyom.

- Á, értem. Szóval akkor nem eladó? - úr isten... Közben láttam hogy Angelo össze szorítja a kezét.

- Nem nem el adó! És ne is nézegesd! - közölte szárazon Angelo.

- Elnézést. Akkor inkább már megyek is. - majd kiment az ajtón. De még vissza nézett rám és végig mért.

- Blanca kérlek mutasd meg a Anna-nak a ház többi részét. És főleg a szobájukat.

- Mármint?

- Angelo szobáját. Ott lesznek addig amíg nem kapnak saját házat. - Jézus ez most komoly vele leszek egy szobában?

- Rendben, menjünk. Gyere Anna!

Felmentünk, és körbe mutatta a szobákat is. Nagyon szép az egész!! És Angelo szobája meg jó nagy. Hihetetlen!


Este a nappaliban ültem és beszélgettem Natasával és Blancával. Majd utána bementem a szobába. Angelo még elment valami üzletet intézni és azt mondta hogy majd jön.

- Szia! Itt vagyok és hoztam is valamit neked.

- Szia! - majd megfogtam a dobozt amit adott a kezembe.
Kinyitottam és megláttam benne egy gyönyörű nyakláncot. Egy arany nyaklánc és egy nagyon szép kék színű kő volt benne. Nagyon szép!!!

- Ez nagyon szép! Köszönöm!

- Örülök hogy tetszik. Segítsek feltenni?

- Igen, kérlek!

Oda állt mögém és össze kapcsolta a nyakláncot. Majd felé fordultam.

- Nagyon jól áll.

- Köszi. - mondtam. Ő meg csak mosolygott rám.

Érted tettem |✓|Where stories live. Discover now