2. Rész

623 20 7
                                    

Hihetetlen... Nem akarok holnap találkozni azzal az ismeretlennel! Nincs jó elő éreztem sem.

Kopog valaki.

- Igen?

- Szia Hugi! Bejöttetek? - áll az ajtóban Louis, a bátyám.

- Szia Louis! Hogy hogy itt vagy?

- Csak megtudtam a srác pontos nevét. Ami Angelo de Felucci. És kiderült hogy én ismerem. Egy egyetemre jártunk.

- Komolyan? És... És...

- Hogy mit tudok róla mondani?

- Ühümm. - bólogattam.

- Hát nem sok jót... Folyton mindenkit lenézett! Állandóan csajozott, mert neki lehetett, hiszen az olasz maffiában a férfiaknak nagy dicsőség hogy minél több csajjal voltak. És nekik a házasságban sem fontos hogy mindig csak a feleségével legyen, de azért ajánlott, de a nőknek meg kötelező a hűség. Szóval elég rossz ez az egész. - csodás, jól kezdődik ez az egész....

- És te rosszban voltál vele?

- Nem csak inkább ha nem volt muszáj nem voltam a közelében, mert elég különböző dolgokat csináltunk. De mindketten tudtuk a másikról hogy hová tartozik és ha felnőttek leszünk akkor mi lesz belőlünk. De rólad akkor nem tudott. Mert meg akartalak védeni tőle is meg a többitől is. De nem sikerült... - hajtotta le a fejét.

- Louis! Nyugi, meg tudom magam védeni. Illetve köszönöm hogy a tudtom nélkül is vigyáztál rám! És azt is köszi hogy ezt most elmondtad nekem! - ötleltem át a bátyámat.

- De akkor is Anna! Miért pont téged és miért pont nekik?? Hogy képzelte a papa hogy ilyet csinál....

- Louis! Hahó! Nem fordítva kéne most lenni? Hogy te vigasztalsz engem?

- De lehet, de te erősebb vagy. És én meg nagyon féltem az egyetlen hugomat, akit most el fognak szakítani tőlem. És egy másik országba fogsz költözni távol tőlünk, de főleg tőlem...

- Én is félek. Remélem azért annyira nem lesz szörnyű. - mosolyogtam rá kissé keserű mosollyal.

- Na várj, ezt oda akartam neked adni! - nyújtott át  egy kis tasakot.

- Louis ez micsoda?

- Egy kis ajándék, hogy mindig ott legyek veled és hogy velem legalább tudj beszélni is. - mosolyogott.

Kinyitottam. Egy telefon volt benne és egy nagyon szép karkötő is.

- A telefont azért, hogy ha bármi van engem azért tudj hívni és remélem hogy ezt nem veszik el tőled. Csak az én számom van benne. Rakd el és hívj ha baj van. Elvileg a mostani telefonodat nem tarthatod meg, és kapsz majd újat.

- Értem és köszönöm.

- A karkötő az még csak úgy, mert amint megláttam te jutottál eszembe.

- Köszönöm ezt is, nagyon tetszik!

- Örülök. Viszont most sajnos mennem kell mert van még egy esti tárgyalás és nem akarom meg várakoztatni apát.

- Jól van menj csak. Hajrá! - ötleltem meg még egyszer.

- Jó éjt Hugi!

Nagyon aranyos volt hogy ezt kitalálta nekem. Illetve hogy beszélgetett velem. Viszont kicsit meg ijesztett amit Angeloról mondott.
Angelo... Tisztára olasz név. Olyan rideg a neve. És valószínű velem ő is az lesz. Nem is baj talán jobb lesz így.

_________________________________________

Szerintetek milyen lesz Angelo?
Hogyan fog viselkedni Annabellával?
Vajon mi lesz holnap?
És mi lesz Angelo és Louis között ha meglátják egymást?

Kinek hogy tetszik eddig?
Kérlek írjatok véleményt kommentben!

Érted tettem |✓|Where stories live. Discover now