Ali rahmet hunkarin elini tutan arkadası hakana baktı ahh sesiyle kendine gelip hunkara yaklaşıp iyimisin hünkar gel otur şuraya deyip sandalyeye oturttu. Hünkarin canı çok acımıştı titreyen sesiyle sadece iyiyim diyebildi. Elini bileğine götürüp ovaladi ben eve gideyim diyip ayaklanacakti ki tekrar dengesini kaybedecek gibi oldu bu sefer alı rahmet yardım edip arabasına doğru gitmek için yavaş adımlarla ilerlediler hünkarin canı o kadar acımıştı ki alirahmetin elini sıktığından haberi dahi yoktu alirahmet canının çok yandığını anladı ve sanki kendi canı hunkarinkinden daha çok acıyordu . Arabaya yaklaşıp seni evine kdar bırakayım hünkar böyle gidemezsin deyip arabanın kapısını açtı yavaşça hünkarı arabaya bindirip kendide şoför koltuğuna geçti . Biraz sessizlikten sonra Ali rahmet hunkara istersen hastaneye götüreyim seni dedi.hunkar Ali rahmet e bakıp hafif gülümseme ile gerek yok dinlenirsem geçer dedi. Ali rahmet tamam dercesine kafasını salladı ve ikiside ilk tanıştıkları güne dalıp gitti.....
Günlerden birgün birbirinden habersiz iki genç arkadaşlarinin doğum günü için bı mekanda toplanma sözü vermişlerdi bu davete hünkar ali rahmet hakan Aysun ve birçok kişi de davetliydi. Aysun hunkarin en yakın arkadaşıydi herşeyi onunla paylaşır başına bı iş gelse aysun haberdar olurdu. Hakan ise Ali rahmetin hem amcasının oğlu hemde yakın dostuydu . Heryere beraber gider gezer tozarlardi hakanda efendi dürüst biriydi . Bu davet ikisinin daha önceden yaşamadıkları tatmadıklari duyguları tatdiracak ve içlerinde hiç sönmeyen bir ateşe sebep olacaktı.herkes hazırlanmış yola çıkmışti. Ali rahmet hakanla hunkarda aysunla Birlikte gidiyordu. Davete geldiklerinde herkes masalara oturmuş sohbet ediyordu hünkarlar da boşta kalan son masaya oturup beklemeye başladılar . Ve Ali rahmet le hakanda mekana girdiler etrafa göz gezdirip oturacak biryer bulamayınca ayakta beklemeye başladılar onları farkeden Aysun hakanlari masaya davet etmek için hunkara sordu hünkar hakanı aysundan dolayı tanıyordu fakat hakan in yanındaki alirahmet i hiç görmemişti . Aysun la hakan eski okul arkadaşiydi . Üçü aynı okulda okumuşlar di. Ali rahmet ise başka bir liseden mezundu o yüzden aysunuda hunkarida hiç görmemiş ti. Hakan bazen ali rahmetten bahsediyordu aysuna ama tanıştıramamisti. Hünkar Ali rahmeti gördüğünden beri heyecanlanmaya başlamış gözleri ni alı rahmet in gözlerin den alamiyordu saatlerce bakabilirdi sanki onun denizi Ali rahmet in gozleriydi bir çift kahverengi göz bu kdar mi güzel olur diye düşünüp duruyordu . Aysun hakana seslendi ve ikiside masaya doğru yürüdüler hakan alı rahmet e Aysun ve hünkar bizim eski okuldan diyip tanıştırdı . Ali rahmet te elini aysuna uzatıp ben Ali rahmet dedi sonra hunkara döndü elini uzattı göz göze geldiler ve o anda bütün herşey durmuş sanki yeryüzünde ikisi varmış gibi herşey anlamını yitirmişti ne mekan ne davet ne de yanlarındaki arkadaslarinin farkindaydilar öyle derin öyle güzel bakıyorlardı ki biran zaman durmuştu. Hakan'ın öksürük sesiyle kendilerine gelip oturdular Ali rahmet hala hunkara bakıyordu nasıl güzel bir kız diye düşünüyordu gözleri ,saçları , zarifligi .... İkisininde gözlerinin içi gülüyordu adeta içlerinde birseyler kopmuş akıp gidiyordu ve herşey bundan sonra çok daha farklı olacak ti ikisi içinde. Müzikler çalıyor ikramlık dağıtılıyor herkes kendince eğleniyordu ... Sadece İki kişi sessizlik içinde heyecandan konuşamıyordu . Onların kalpleri konuşuyordu . Davet bitmiş herkes hediyelerini verip ayrılmaya başlamıştı Aysun la hunkarda Arkadaslari ile vedalasip ayrıldı .arkalarından alirahmetler çıktı . Hakan aysuna uzun zamandır görüşmedik lerini isterlerse müsait oldukları bir vakit görüşebileceklerini soyleyip yanlarından ayrıldı o anda hünkar ali rahmetle son kez göz göze gelip vedalaşıp gittiler. Eve doğru giderken Hünkar aysuna ali rahmetin kim olduğunu sordu Aysun Hakan'ın kuzeni olduğunu ama onunda çok tanımadığni adını duyduğunu bugün ilk defa gördüğünüı söyledi ve böyle sohbet ede ede evlerine vardılar hünkar aysundan ayrılıp eve girdi odasına çıktı kendine yatağa bırakıp Ali rahmet i düşünmeye başladı çok etkilenmişti ondan ilk defa kalbi heyecandan çarpmıştı nolmustuda böyle oldu diye düşünürken günün vermiş olduğu yorgunlukla uykuya daldı. Ali rahmetlerde ayni şekilde eve doğru sohbet ede ede gidiyordu hakan ikisinin birbirlerine olan bakışlarını farketmiş ama utandirmak istemediği için sormamisti . Ali rahmette hakana Bu konuyla ilgili bişey demeden evlerine varmışlardı . İkiside ayrılıp evlerine girdi Ali rahmet annesine seslendi annesi sofrayi hazırlamış Ali yi bekliyordu beraber oturup yemek yediler çay içtiler ve herkes odasına çekildi Ali rahmet kıyafetlerin i değiştirdi yatağa uzanıp hunkari düşünmeye başladı ne kdr güzel gözleri vardı insanın baktıkça bakasi gelir diye düşünüyordu acaba hunkarda onunla aynı düşüncede mi diye düşünurken uykuya daldı.....
Aradan bir kaç gun geçti aysunla hakan görüşüp randevulastilar öğleden sonra çiftliğin orda buluşup sohbet edeceklerdi hunkarida davet etti Aysun, hakanda Ali rahmet i ..Hunkar ilk başta kararsiz kaldı ama Aysunla olacagi için kabul etti hazırlanıp çıktılar Ali rahmet gününün çoğunu hakanla geçirdiğinden tamam dedi ama bilmediği tek şey hunkarinda geliyor olmasıydı o gunden sonra hunksru hiç görmemiş ti . çarşıdan yiyecek alıp onlarda çiftliğe doğru yola koyuldular. Geldiklerinde kizlarin ağacın altında oturmuş onları beklediklerini görünce oraya doğru yürüdüler Aysun hunkara karşıdan gelenleri farkedince seslendi aaa hünkar bak Ali rahmet te geliyor dedi .hunkar ise şaşkınlık la aysuna baktı hiç beklemiyordu tekrar görmeyi aynı yüz ifadesiyle Ali rahmetlere doğru baktı yine çok yakışıklı olmuş diye düşünürken o şaşkınlık yerini tebessüm e bıraktı . Ali rahmet te hunkari farkedince gözlerinin içi güldu sevincini belli etmemek içinde o tarafa hiç bakmadan yanlarına geldiler merhabalasip oturdular biraz sessizlikten sonra hakan aysunla konuşmaya başladı hünkar ve Ali'de onları dinliyor arada bir sohbete dahil oluyordu . Gule eğlene akşam etmişler di kizlar kalkmalari gerektiğini söyleyip kalkacaklari sırada hakanlar da kalktı sizi bırakalım akşam oldu diyip evlerine kadar eşlik ettiler hakan aysunu evine bırakırken hunkarla Ali yalnız kalmıştı Ali çok güzel bir gündü deyip başını önüne eğdi hunkarda utanıp evet diyebildi hakan yanlarina gelince hunkari evine bırakmak için yürüdüler Ali rahmet hunkarin evinin önüne geldiklerini anlayınca başını kaldırdı ve aslında hunkarin Çukurova nin herkesin dilinde olan o ailenin kızı olduğunu anladı ve işinin hiç kolay olmayacağıni hunkarin Ali rahmete bakmak gibi bir ihtimalin dahi olamayacağını anlamış gibi yüzü düştü hünkar ikisinede iki akşamlar diyip eve girdi . Ali arkasında baka kalmis içini kaplayan hüzünle iki arkadaş eve doğru yola koyuldu.....
Bakalım bundan sonra neler olacak ikisinin arasındaki aşka engeller mi çıkacak yoksa aşklarımi galip gelecek. Umutsuzluğun ve aşkın en tutkulu hâli hunfek .... Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar....