Hünkar bu düşüncelerden ayrıldı Ali rahmet öylesine güzel bakıyor gülümsüyordu ki oda gülümsedi ...
tabi daha şaka falan yok hele baharat hiç yok dedi . İkiside gülüştüler.
H: yorgunsun sen ben çıkayım sen rahat rahat uyu dinlen dedi
A: hayır hünkar uykum yok zaten şuan dinleniyorum bişeyim yok ki boşuna sabaha kadar bekliycem zaten hastanede
H; Ali rahmet ne boşunasi bunun şakası yok sende biliyorsun kalman gerekiyor ve kalacaksın
A: yine inadı tuttu yaman hanımın diyip söyleniyordu hünkar biseymi dedin ben duymadım da
A: yok yok bişey demedim hem sen soylesene geçen sefer ne oldu sen niye ağlıyordun gözün hic birşey görmüyordu
H : bu soruyu şuan beklemiyordu şaşırdı ne diyebilirdiki bunu nasıl söylerdi Ali rahmet e... boşver geçti gitti ben onun içinde özür diliyorum sende affet beni sürekli sana zarar veriyorum diyip başını önüne eğdi elini çekmek istedi
Ali rahmet sıkıca tuttu artık bu yolun dönüşü yoktu
A: hünkar bak biraz olsa seni tanıyorum tamam anlatma bir daha ustelemiycem ama şunu unutma ben ne olursa olsun hep yanında olacağım kendini sakın yalnız hissetme , bir şey olursa çekinmeden bana anlatabilirsin anlaştık mı?
H : içten içe sevinmiş yüzü gülmüştü tamam dedi ama artık ben gitmeliyim geç oldu annemler merak eder
A: keşke hiç gitmsen keşke hep yanımda kalsan elin elimden hiç ayrilmasa diyordu içinden.
Tamam o zman benim yüzümden zor durumda kalmani istemem Ama hakan gelsin o seni eve bıraksın bu saatte tek gidemezsin
H: giderim bişey olmaz Hakan'ın ne zaman geleceği belli değil ki...
A: hünkarrr gidemezsin dedim.
Hünkarın ayaklanacagini görünce
tamam o zmaan ben götüreyim seni diyip kalkmaya çalıştı
Hünkâr :napiyorsun Ali rahmet yat şuraya diyip omuzlarında tutup yatağa yatırdı kızmıştı kaşlarını catarak Ali rahmet e baktı tamam bekliycem hakanı biyere gitmiyorum diyip tekrar sandalyeye oturdu
Ali rahmet bıyık altı gülümsüyordu hunkarin kızgın hali ona çok tatlı gözüküyor hangi haline hayran kalacağını şaşırıyordu bir insana tüm duygular bu kadar mı yakışır diyordu hayır sadece hünkara... Kalbime ....
İkiside sessizce oturmuş düşüncelere dalmıştı
Hünkar şuan olanlar yuzunden kafası karışıyordu ikiside birbirlerine kıyamıyor ama inatlarındanda vazgeçmiyorlar di....
Hakan gelmiş kapıda aysunla konuşuyordu babası Ali rahmet in iyi olmasından dolayı nişanı yapabileceklerini söyledi yengeylede konuşulmuştu Aysun larda onay vermişti.
Aysun buna çok sevindi hakaninda gözlerinin içi gülüyor aysuna sımsıkı sarılıyordu.
Aysun :hünkar içeride lütfen üzerine gitme çok üzgün bilerek yapmamış kız
H: tamam bir anlık kızgınlık la oldu ama bı daha yapmasın oda böyle şakalar ölüyordu çocuk
A: haklısın ama bak bisey olmadı aramız açılmasın şuan Ali rahmet lede konuşacaktı zaten
İkiside odaya girdi onlari öyle suspus görünce bisey oldu sanıp iyimisniz bir sorun yok demi dedi Aysun
Ali rahmet yok Aysun iyiz demi hunkar diyip yüzüne bakıyordu
Hünkâr ikisininde yüzüne bakıp iyiz tabi deyip hakana döndü hakan , beni eve bırakabilirmisin artık gitmem gerek
Hakan: Tabi hünkar bırakayım Aysun senide bırakayım ben Ali rahmet le kalırım dediAli rahmet kimseye yük olmak istemiyordu hakana sende git gelme hakan zaten uyucam sabaha çıkcam boşuna yorulma buralarda hem yarın yeterince yorulcan diyip göz kirpip güldü hakan sende yorulacaksın Ali rahmet bey hiç hastayım diyip oturmak yok halay başı Olcan daha sağdıçsın sonuçta ...
Ali rahmet gülerek benden de ne sağdıç olur ama deyip devam etti inşallah yine şaka kurbanı olup hastanelik olmayız umarım derken hünkar bu lafa alınıp geçmiş olsun Ali rahmet diyip odadan hızla çıktı
Ali rahmet naptım ben dercesine hakana bakıyor Aysun da geçmiş olsun diyip hunkarin peşinden gitti hakanla Ali rahmet yalnız kalınca hakan ona kaşlarını kaldirip dudağını bükerek baktı Ali rahmet in yüzü düştü kırmıştı kızı işte ah Ali rahmet ah iyice kendini sucluycak işte diyip hayiflandi hakana hadi çok bekletme kızları diyip onuda yolladi . Şimdi kendisi düşünmeye başladı hunkarin gönlünü nasıl alacağını..
Hünkâr arabanin yanında gözleri dolmuş aglamamak için dudaklarini ısırıyor hemen eve gitmek istiyor du sonunda hakanda gelmişti
Herkes konuşmadan arabaya binip hastaneden ayrıldılar yolda Aysun hunkarin üzüntüsüne dayanamadı elini tutup üzülme artık nolurrrr dedi hunkarin gözünden yaşlar süzülerek herşey benim yüzümden baksana Aysun ne dedi duymadınmi Aysun durumu ne kdr kurtarma ya calissada olmuyordu kırılmıştı bı kere bugün çok fazla üzülmüştü zaten o yüzden konuşmayı bırakıp sessizce yola devam ettiler evin önüne gelince Aysun sarılıp yarın bekliyorum dedi hunkar sadece kafasını onaylar şekilde sallayıp içeri koştu odasını çıkıp yatağa attı kendini ve tuttuğu gözyaşları sel olup akıp gitti.....Hakan aysunuda bırakıp hasteneye dönmüştü Ali rahmetle biraz sohbet edip onunda keyifsiz olduğunu görünce ikiside uyudular ....
Ali rahmet bir süre sonra uyanıp yataktan kalktı pencereden dışarı bakıyordu Hunkari kırıp kendini uzak tutacağını biliyordu ama istemeden birden çıkmıştı ağzından nasıl olacaktıki daha hünkar neyden hoşlanır onu bile bilmiyordu yine bilinmezlikler içinde kaybolurken hünkarla el ele tutuşması geldi aklına sevdiğinin ellerini ilk defa sıkı sıkıya tutup bırakmamıştı hünkar yanında olunca kendini dünyanın en mutlu insanı saniyordu ama bir sozuylensevdigini tuzla buz etmişti işte..... Daha fazla dayanamadı oda uykuya daldı.
Sabah olmuş Ali rahmet hastaneden çıkmis akşama Nisan hazırlığı başlamıştı. Meydan süsleniyor yemekler hazırlanıyordu .
Ali rahmet hazırlanmak için eve geldi annesinin biraz yüzü asık gibiydi Kamile sultan noldu sana bakiyim niye yüzün asık himmm.
Annesi oğluna dayanamayip güldü bisye yok da hakan anlattı dünkü kız sanai kahveyi icirmis kim o kız niye yapmış
A: olayı yeni anlıyordu annesine hunkar dedi o kız hunkar.... Bizim arkadaşımız şaka olsun diye yapmış zaten bi daha yapmaz anne çok korkmuş kızcağız hem nerden bilsin demi diyip kaşlarını kaldırdı
Annesi: öyle tabide çok kizidm dün ona konuşup kalbini kırmadım ama Ali rahmet ya sana bişey olsaydı nolcakti ozman
A: ama bak gördüğün gibi hiç birşeyim yok kamile sultan oğlun turp gibi bak nişana gelcek sakın bişey deme anlaştık mı bikere oldu işte demek olacağı vardı napalim
Annesi: yok yok demem senin istemediğin hicbbisey yapmam ben diyip sarıldı oğluşuna
Benim güzel annem diyip oda annesine sarıldı sonra hazırlanıp çıktılar.Hünkâr sabahtan beri bişey yememiş odasından da çıkmamıştı annesi hadi kızım hazırlan hep beraber gideceğiz nişana diyince mecbur kalkıp hazırlandı çok sade bir elbise giydi saçlarını topladı gözleri şiştigi için haifi göz makyajı yapıp odadan çıkip annesiyle nişanın olacağı yere doğru gittiler.
Nerdeyse davetliler gelmiş aysunla hakanda gelip masada oturmuştular . Hünkar Aysunun yanina gitti heyecanını paylaşıyordu misafirler gelip çifti tebrik edip yerlerine geçiyordu. Ali rahmette annesiyle amcalarınin olduğu masada oturuyor hünkar orda diye onu üzmemek için gitmiyordu zaten hünkar hiç yüzune bakmamis tüm gece ...hava iyice kararmış gelenler her zamanm ki gibi kurtlarını döküyor du hakan Ali rahmet te oynuyor hünkar Aysunun yanında oturmuş onları izliyordu Ama Ali rahmete bakmamaya dikkat ediyordu sonuçta dün çok kırılmışti evet kendi suçluydu onun yüzünü lden hastenedeydiler ama Ali rahmetin öyle düşünüp konuşması onu iyice üzmüştü.
herkes gönlünce eğleniyordu hunkar bir ara kalkip lavaboya gitmek istedi karanlıkta yuruken arkasından bir el onu bileğinden tuttu hünkarin gözleri açılmış korkarak kafasını çevirdiiii.......Ve kestik.
Yine uzunca bir bölüm oldu .
Okuyan herkese çok teşekkür ederim 🥰
Yorumlarınızı bekliyorum 😌