Yorucu günün ardından eve kendini anca atmıştı azra.
Kafeyle uğraş mertle uğraş derken bedenen ve ruhen tarumar olmuştu.Bugün başına gelenleri düşündü.Tek kelimeyle şaka gibiydi.
Peşinde hiç tanımadığı adamlar ve yine hiç tanımadığı anca ismini bildiği onu korumaya çalışan mert vardı.
Biri tüm bunların yaşanacağını söylese azra kocaman bir kahkaha patlatır ve karşısındakine çok film izleme derdi herhalde.
Hayat gerçekten garipti.İnsanın aklına gelmeyen başına gelebiliyordu.Bazen olumlu yönde olsada azranin başına gelenler pek öyle değildi.Yatak odasına giderken aklında yarın başlayacağı kurs vardı.
Hadi bilin bakalım ne kursuna yazılmıştı?Evet evet bildiniz.
Savunma dersleri almaya başlayacaktı.
Mert her ne kadar yanına bir kadın koruma gonderse de içi rahat değildi.
Merti tanımıyordu ve böyle bir durumda olanları sadece onun insafına bırakmak aptallık olurdu.Herkes yanında her an olamazdı.Yani kendini korumayı öğrenmek zorundaydı. Aslında daha önce de istemişti bunu ama işler güçler derken araya karışıp gitmişti.
Kıyafetlerini hızla çıkarıp pijama takımını üzerine geçirdi.
Yatağa atlayıp yorganını üstüne çekti.Üzerine çöken uykuyla rüya alemine geçiş yaptı.
🌿🌿🌿
Günaydın gençler"diyip kafesine giriş yaptı.Saat 08.00di.Erken kalkmayı seviyordu.
Kalkıp elini yüzünü yıkamış hazırlanıp çıkmıştı hemen.
Aslında arada bir kahvaltısını evde yapardı ama bu aralar evde çok durmak istediğini söyleyemezdi.Melek ve serkan hemen günaydın diyerek cevap vermişti.Ardanin bugün izin günüydü.
Birlikte mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya koyuldular.
Melek ardanın olmamasından olsa gerek suratı sirke satıyordu.
Evet bildiniz ardayla melek sevgiliydi."Ne o melek hanım karadenizde batan gemiler senin mi?"diye alayla konuşan melekin abisi olan serkandi.
Uğraşırdı arada kardeşiyle ama o kadardı.Höt zöt ben erkeğim benim dediğim olur havalarındaki beyin yoksunlarından değildi şükür.
Kardeşinin halinden anlayan güzel yürekli biriydi."Abi ya uğraşmasana"derken elindeki tepsiyle mutfaktan ayrıldı.
Azrada bu tatlı atışmaya tebessüm edip elindeki ekmeklerle mutfaktan çıkmıştı.
Serkanında çayı getirmesiyle kahvaltıya başladılar.
🌿🌿🌿
Gençler kafe size emanet benim biraz işim var"diyip çıkışa yöneldi.
Arkasından seslenene döndürdü bakışlarını"Efendim?"
Serkan bir şeylerin bu sıralar yolunda olmadığını anlamış gibiydi.
"Dikkatli ol azra"
Olurum"diyerek çıktı kafesinden.
Arabasına yönelirken arkasından gelen ayak tıkırtsına aldırmadı.
Çünkü kim olduğunu biliyordu.Range roverına binip yola koyuldu.Yoldan gözlerini ayırmadan
çalan telefonunu açtı.Efendim?"
Azra hanım sistemleri takmaya gelicez evde misiniz acaba?"
Azra sıkıntıyla bir soluk bıraktı.
"Mehmet bey ben şuan evde değilim ve bir işim var yoldayım."Nasıl yapalım ekip hazırlandı."
Ben birini arayıp size döneceğim mehmet bey. "
Peki"diyen adama cevap vermeden kapadı.
Hemen kenani aradı.Bu sırada yolu kontrol edip sol şeride geçti.
"Efendim güzelim" diyen sesle tebessüm etti.
"Nasılsın kenan?"
"İyidir senden naber ?Her şey yolunda mı?"
"Aslında kenan müsaitsen senden bir şey rica edecektim."
Dinliyorum"
Halamda olan yedek anahtarı alıp benim eve geçebilir misin?"
Bir süre ses gelmeyince telefon kapandı sanıp ekrana bakmıştı.
Kenan orda mısın?"
"Ha şey evet burdayim dalmışım"
"Ne için?"derken sesi bir garip çıkıyordu.
Anlam vermesede şimdilik önemsemedi.Güvenlik şirketinden gelecekler."
"Ta-tamam ben çıkıyorum." diyip cevabını beklemeden şak diye kapanan telefona şaşkın şaşkın baktı.
Kenanda vardı bir haller ama hayırlısı.🌿🌿
Evet azra ilk güne göre gayet iyisin bir süre devam edersen eline düşeceklerin vay haline"dedi spor hocası enes bey.
Teşekkür ederim enes bey"dedi tebessümle
Enes demeni tercih ederim"diyen adama sakin olmaya çalışarak baktı.
"Bugün tanıştık enes bey."dedi dik dik bakarken
"Mesafe iyidir"derken bakışlarını önüne çevirdi.Genç adam bu duruma bozulsa da hafif bir tebessümle
"Yanlış anlaşılmak istemem sürekli bir arada bulunacağımız için bu şekilde yaklaştım.Neyse bugünlük bu kadar yeter azra hanım"derken hanım kısmını bilerek bastırmıştı.Azra yüzüne gıcık bir gülümsemeyle baş işareti yaparak soyunma odalarının olduğu bölüme yöneldi.
Bu adamı nedense sevememişti.
Hareketleri tavırları bir tuhaftı.
Hocasının değişmesini istemek iyi bir fikirdi.
Çünkü azra ilk seferde sevmediği birini bir daha sevemezdi.Bu adama garip bir şekilde negatif duygularla dolmuştu.Hızla bir duş alıp yanında getirdiği kıyafetleri üzerine geçirdi.
Hoca olayını konuşmak için spor salonunu yöneten ali beyin odasına giderken duyduğu fısıltılı konuşmayla olduğu yere çakılıp kaldı.
"Evet efendim kız bugün geldi buraya.Şimdilik bir yakınlık kuramadım ama halledicem merak etmeyin"diyen ses spor hocası enes beye aitti.
Görünmemeye dikkat ederek sessizce uzaklaştı.
Ah yine mi bir oyunun içine düşmüştü.
Hocasını bir süre değiştirmekten vazgeçti .
Ne halt karıştırdığını öğrenmeliydi.
Bu adamı sevmeyen ve şüphelenen ön yargılarına teşekkür etti.
Kim ne derse desin ön yargılı olmak o kadar da kötü bir şey değildi.
Ön yargıları ve sezgileri onu yine yanıltmamıştı.Spor salonundan çıktı.
Arabaların olduğu kısma gelince gözleri korumanın arabasına gidince şokla kalakalmıştı.
Kadın arabasının önünde baygın bir şekilde yatıyordu.Azra kendine gelerek hızla kadının yanına koştu.
Kadının yanında beyaz bir kağıt vardı.
Kâğıtta kırmızı renkle yazılan yazı kanını dondurmuştu."Demek semih mert seni koruyor he:)
Bu küçük uyarıyı dikkate alsın sevgilin.Yoksa canın çok yanar azra.
Not:şimdilik sadece baygın:)"*Bölüm nasıldı efenim?😄
*Mertin tam ismi sonunda ortaya çıktı diyenler🤪
*Neler oluyor sizce tahminleri alalım.
*Güzel yerde kestim yine kabul edin😂
En güzele emanetiniz.Sevgiyle kalın.❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM
General FictionAzra hergün olduğu gibi, kafeden en son çıkmış kapıyı sıkı sıkı kilitlemişti. Ağır adımlarla kendini adeta sürükleyerek eve gidiyordu.Bugün kafe baya yoğundu.Annesi ve babası ona evi ve kafeyi bırakmış, dünya turuna çıkmışlardı.Yurt dışından pek gel...