Partilerce(9.Bölüm)

2.7K 91 8
                                    

Huh deyip gözleriyle aynı tonda olan koltuğa attı kendini.
Daha gece başlamadan fazla yorulmuşlardı.

Betulde yorulmuş olacakki koltuğa hızla bıraktı kendini.
Ayyy bu geceleri özlemişim ayoll" dedi gülerek

Kenanda onaylar biçimde kafasını sallamıştı.Hayat bir şekilde hepsini örseliyordu.Böyle bir şeyleri kafaya takmadan gönlüne göre eğlenebileceğin insanların olması güzeldi.

Hepsi koltuklara yapışmış durumdayken zil çaldı.
Azra hemen kapıya koşup açtı.
İrem gelmişti uzunca bir sarılıp özlem giderdiler.Sonrasında arabanın anahtarlarını da alıp evden çıktılar.

Diğerleri dışarda beklerken azra garajdan range roverını çıkardı ve yola koyuldular.

🌿🌿🌿

Marketi talan etmişlerdi resmen.Alacakları almayacakları her şeye bakıp saçma sapan yorumlar yapıp kahkahayı basıyorlardı.Deli gibi  eğleniyorlardı kısacası.

Yoğurtların olduğu bölmeye yöneldiler. Çünkü betül tam bir meyveli yoğurt hastasıydı.

Teyzenin biri azrayi hafifçe dürtüp
"Kızım sen tanıyor musun bu çocuğu"demiş sonunda acır bir tonda vah vahlamıştı.

Yok teyze ben tanımıyorum deli herhalde" dedi azra gülmemek için kendini  kasarak.

Betül meyveli yogurtlarla konuşurken teyzenin birinin onu izlediğini fark etmişlerdi.

Off bana cevap verin sizin orman meyveli olanlarınızı hangi şeepsüz aldı söyleyin bana yaaa"dedi saf bir sinirle.
Hayır yani en sevdiği şeyi kim almıştı.Neden niçin nasıl almıştı?

Azra irem ve kenan betülü tanımaz gibi davranıp başka raflara yöneldiler.
Bu kız tam bir çatlaktı.

Ama teyze ne bakıyorsun
Ama bana var dendi
Eeee bana varğğ dediler"

Teyze söylene  söylene  ayrılırken betül kahkahayı basmıştı.

Ne yani şurada iki muhabbet ediyordu ne uzaylı görmüş gibi baktıklarına anlam verememişti.Betül her ne kadar vurdum duymaz gibi görünsede insanları fazlasıyla incelerdi.Bu dönemin insanları fazla kasıntıydı be.Herkesin gireceği iki karış toprakken bu havalanıp, afra tafra içinde olanları anlamıyordu.Insanlar kendisi mutsuz olunca herkes somurtsun istiyordu.Herkes fazla bencildi.

Betül kendi kendine yaptığı tespitleri kafasını sallayarak onayladı.Bu kadar mantıklı davranmak fazla gelmiş olacak ki cipsilere laf atmaya başlamıştı bile.

Azra kenanin sürdüğü market arabasına binmiş raflara göz atıyordu.

Hadi kenan alacaklarımız bitti gooo" demesiyle kenan bu anı bekliyormuş gibi market arabasını hızla sürmeye başladı. Bir kadına çarpmaktan son anda kurtulmuşlardı.

Kadın arkalarından söylensede hızlarını kesmeden giderken bir özür dilemişlerdi.

Azra kahkaha krizine girmişti resmen susamıyordu .Kenanın da gülüşleri ona katılmıştı,artık gülmekten önlerine bakmıyorlardı ki o an birine sertçe  çarpıp durdular.

Azra hızla kendine gelerek etrafına bakındı. Evet bildiniz düşmüştü.
Önüne uzanan eli kenan sanıp tuttu tam kalkıp karşısındakine baktı ve şoka girdi .
Inanmayacaksınız ama karşısında semih mert duruyordu. O kadar market arabasıyla çarpıp düşmüşlerdi ama adam hiçbir şey olmamış gibi dimdik duruyordu.

MAHKUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin