"Semih mert nasıl tam olarak neyle suçlanıyor?"dedi merakla
Azra burdan gitmelisin semih mert senin sandığın gibi biri değil."dedi
Azra duyduğu şeylerle oturuşunu dikleştirdi.
Tam olarak ne demek istiyorsun?Ne biliyorsun söylesene."Azra bunları sana anlatamam ama burdan hemen gitmelisin"dedi tedirgin tedirgin etrafına bakarken.Sanki biri gelmeden onu burdan göndermek istiyor gibiydi.
Hayır tam olarak ne olduğunu bilmeden onu bırakmam."dedi kasılan çehresiyle.
Kadın artık ne gördü bilinmez hızla azranin kolunu tutup çekiştirmeye başladı.Bir taraftan da sen gerçek bir aptalsin diye söyleniyordu.
Bırak beni ne yapıyorsun demesiyle hızla bir odaya tıkılması bir oldu.
Kadın hızla birileri var mı diye bakıp kapıyı kilitledi.
Içeri girip onaylamaz bakışlarını azraya dikti.Artık çok geç azra tam olarak oyunun içindesin"dedi sıktığı dişlerinin arasından.
Tıklatılan kapıyla ikiside sıçradı.
Azra ordasın biliyorum güzel kız.Kapıyı açta tanışalım"diyen sesle odada soğuk rüzgarlar esmeye başlamıştıBeyefendi buraya girmeniz yasak diye uyaran memurun sesiyle derin bir soluk bıraktı.
Adım sesleri gelmemesine karşın kapıya şaşkınca bakmaya başladı.
Nolmuştu?
Kapı iki kere usul usul tıklatıldı.
Tık tık"
Azzzzraaa"diyen sesle buz kesmişti.
Korku filminde falan mıydı acaba?Polis memuru nerdeydi?
Neden hala kapıdan gitmemişti?
Noluyordu?
Kimdi kapıdaki?Onu nerden tanıyordu?
Aslında son sorunun cevabını biliyordu.Semih mert dolayısıyla başına aldığı başka bir bela olmalıydı.
Kimdi ulan bu adam başı b*ktan kurtulmuyordu onun yüzünden.Korkuyordu ama eskisi gibi olağandışı karşılamıyordu. Başının b*ktan çıkmamasına alışmıştı.
Sen kimsin git burdan"dedi Söylediklerini tartmadan korkuyla öylesine söyleyivermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM
General FictionAzra hergün olduğu gibi, kafeden en son çıkmış kapıyı sıkı sıkı kilitlemişti. Ağır adımlarla kendini adeta sürükleyerek eve gidiyordu.Bugün kafe baya yoğundu.Annesi ve babası ona evi ve kafeyi bırakmış, dünya turuna çıkmışlardı.Yurt dışından pek gel...