Endişe(4.Bölüm)

8.2K 237 15
                                    



Azra bugün yaşadıklarının gerçek olduğuna inanamıyordu. Aksiyon filmlerinden çıkmış bir sahneye ev sahipliği yapmıştı sakin hayatı.Gözlerininönüne düşen kömür gözlerle"saçma"diye mırıldanıp odasına doğru yol aldı.Bugünlük bu kadar aksiyon yeterdi.

Gidip uyumalıydı. Uyuyup bu gün yaşadığı saçmalıkları unutmalıydı.
Odasına adım attığında yüzüne çarpan rüzgara anlam veremedi.
Bakışlarını cama çevirdi. Sonuna kadar açılmıştı.Korkuyla kafasını çevirdi arkasında bir bedenin olduğunu hissetmesiyle bedeni buz kesti.

Yavaş yavaş arkasına döndü.Bedeni iskeletinden sıyrılmış gibi sallanıyordu.Karşısındaki kadın duvara yaşlanmış azraya bakarak gülümsüyordu.

Korkudan bembeyaz kesilmişti genç kız.Evinde tanımadığı bir kadın ona tuhaf tuhaf bakıp gülümsüyordu.Kafayı bugün oynatmadıysa bir daha oynatmazdi herhalde.

"S-sen s-sen kimsin?"dedi korkuyla titreyen sesiyle.

Kadın durduğu yerden azranın önüne kadar büyük bir sakinlikle yürüdü.

"Benden korkmana gerek yok sadece dikkatli olmalısın"deyip açık olan cama yürüyüp aşağı atladı.

Azra şokla cama koştu.Odası ikinci kattaydı ve kadın kendini öylece aşağı bırakmıştı. Hiç kimse yoktu etrafta.Korkudan zangır zangır titreyen elleriyle camı kapattı hemen.
Yaşadığı günün rahatsızlığıyla külçe gibi bıraktı kendini yatağın üstüne.

Bu evde bugün neler olmuştu öyle.
Derin bir nefes aldı .
Korkuyordu ve gidip sarılacak bir anne babası yoktu.
Yoktu derken onlar hayattaydı ama kızlarına ev ve kafeyi bırakıp dünya turuna çıkışlardı.
O kadar düşünceliydiler ki(!) bir aydan bir aya arar iki kelam anca edip kapatırlardı. Halası bile annesinden daha çok merak ederdi azrayi.

Korkudan bütün ışıkları açmıştı ama hala tir tir titriyordu.
Yok bu evde bir dakika bile kalamazdı.
Saat oniki olmuştu kimseyi rahatsız etmek istemezdi ama sabaha kadar burda kalırsa kalpten giderdi.
Titreyen elleriyle zorlanda da kenanı aradı hemen

"Alo?"diyen kenanın sesi uykulu geliyordu.

"Ke-kenan beni burdan alır mısın?"

Azra'nın kekeleyen korkmuş sesini duyan kenanda uyku sersemliyi falan kalmamıştı.Hızla çıkmıştı yataktan

"Azra noldu sen iyi misin? Derken sesi telaşını yansıtıyordu.

Hadi bakalım ne diyecekti ki şimdi kenana.
Bugün iki tanımadığım kişi evime girdi birini sana arkadaşım diye tanıttım diğerinden de korktum mu

"Az önce evimde biri vardı sonra beni görünce kaçtı.Lütfen çok korkuyorum beni gelip al"

"Tamam tamam sakin ol güzelim hemen geliyorum"

Ta-tamam
Dediğini duymamıştı kenan çünkü evden hızla çıkmıştı.

Aşağı kata inip kendini koltuğa usulca bıraktı.Evde gözlerini gezdirdi ev yol geçen hanına dönmüştü.
Isteyen kafasına göre geliyordu.Korkudan saçma sapan şeyler düşünüyordu .
Sahi o kadın kimdi neden dikkat et demişti ve lanet olasıca evine neden girmişti.

Çalan zille sıçrasa da kenanın sesini duyunca hızla kapıya koştu.Kenanin hızla ona sarılmasıyla ufak çaplı bir şok yaşasa da hemen kendine gelip o da kenana sarıldı
"Iyi misin azra?He iyi misin güzelim?"

MAHKUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin