Geri Dönüş

56 9 0
                                    

Yürümeye devam ederken aklıma polisler geldi . Yaşadığımız bütün anılar.  Banka oturdum. Polisi o kadar aramamıza rağmen hiç haber alamamıştık. Gözümü yıldızlara çevirdim. Düşündüm. Hayal gücüm ile bunların nedenini düşündüm. Acaba büyükannem..... araba sesi ile irkildim. Gelen şofördü. Hemen arabadan inip yanıma geldi ardından banka oturdu. Anlatmaya başladı. Benim yanımda olduğunu söyledi. Gizli ajan rolü yapabileceğinide. Polislerin  eve her  gün  geldiğini  söyledi.  Büyükannen  bir iş çeviriyor.  Akşamları bahçeye gidip gizli  yaptığı telefon görüşmelerini, gömdüğü  kitap ve sandıkları anlattı. O adamı  tanıdığını söyledi. Ona güvenebilirdim. Aklımı kurcalayan bir soru daha vardı. Bu üçü ne zamandan beri birlikteydi? Bu gizemi el ele verip çözebilirmiydik ? Yoksa o da mı sahtekardı? Hemen güvenirsem beni kaçırabilirdi.
-eee.. Sokakta mı yatacaksın ?
+ Tam olarak bilmiyorum.
- Bence eve geri dönüp araştırma yapmalısın. Haklıydı. Eve gidip araştırma yapabilirdim . Onlara iyi davranıp aslında gerçeği bulabilirdim.  Bunca yaşanandan sonra oraya gitmek olmayacaktı ama düşündüklerim mantıklı gelmişti. Onlara kin tutmamamda lazımdı. Babam bunu istemişti çünkü. Ayağa kalktık ve arabaya bindik. Villaya doğru gitmek için. Kardeşlerimi bulmak belkide onların ölmediğini ispatlamak. O adamı  tanımak ve ne sakladıklarını bulmak  için....

Devam edecek.....

4 Kız Kardeşin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin