Gizli Dolaplar

57 10 2
                                    

Polis eve dönün demişti. Herşey çok tehlikeli olabilirdi. Eve döndük tam 2 saat sonra. Sophia ve büyükannem kapıda karşıladı bizi. Hiçbir his hissetmiyordum o anda. Büyükannem Sophia'ya Gabriella'yı alıp yukarı çıkmasını söyledi. Benden ise yanına gelmemi. Aslında hazır hissetmiyordum kendimi onu dinlemeye. İstemiyordum. Bana anlatacakları içime işleyecek ve bir daha silinmeyecek gibiydi sanki. Dinlemeliydim ama. İçime işleye işleye dinlemeliydim. Yanına oturdum. Belki onun anlattıkları herşeye yardımcı olacaktı. Belkide bütün olanlar ortaya çıkacaktı. Emin değildim, Anlatacaklarının gerçek olup olmayacağına. Konuşmaya başladı:
-Bak kızım söyleyeceklerim sana ağır gelebilir ama bunlar tesadüf değil. Biri ailemize musallat oldu. Herkesten o sorumlu gibi. Bütün ailemizin ölümünden. İşte o kişiyi senin bulman gerek. Yanımdan ayrıldı. Bu oyunun devam etmesini istiyordu. Gerçeği biliyordu fakat saklıyordu. Büyükannem ve Erica ne gizliyorlardı benden ? Neyi saklıyorlardı ki ? Sanki bir sır defteri yazıyorlarmış gibi. Ben bunları düşünürken Sophia yanıma geldi. Yarın doğumgünün öylemi ? Evet dedim. Yarın doğum günümdü. Yalnız olmadan kutladığım fakat tam olarakta kutlayamadığım bir doğum günü. Dinle Sophia. Bunu kimseye söyleme. Hiçbir organizasyon yapmayada kalkma. Kutlamak istemiyorum. İnan bu yaşadıklarımızdan sonr... Sophia sözümü kesmişti. Erica'yı tanıyorum. Ondan bahsederken duydum seni. Eskiden onunla arkadaştık dedi. Bir de erkek arkadaşı vardı. Her zaman yan yana idiler. Beni ektiği geceler. Sakladığı şeyler bu erkek arkadaşımıydı? Daha önce bir erkek arkadaşı olduğunu ne görmüş ne de duymuştum. En garibi de Sophia ile arkadaş olmasıydı. Onun kardeşim olduğunu biliyormuydu ? Büyükannemle ve kardeşlerimle de arkadaş mıydı? Bu yüzden mi gizliyordu ? Peki erkek arkadaşı, ondan daha önce bahsetmemişti...

Devam edecek ...

4 Kız Kardeşin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin