Bir Kişi Daha Eksiğiz

69 10 0
                                    

Birden yukarıdan gelen bir sesle irkildik. Gabriella bir not okuyordu. Hemde çok yüksek bir sesle. Acılı titrek bir sesle. Aşağı indi. Ağlayarak. Ağlamaktan gözleri kızarmıştı. Kan çanağına dönmüştü o mavi gözleri. Polisten haber varmı ? Kardeşim kardeşim ondan bir haber varmı ? Herkes sus pus olmuştu. Sophia ile yanına gittik. Sarıldık ona. Ne gelebilirdiki elimizden ? O adam daha ne yapabilirdi. Üçümüzde yere yığılmıştık. Gabriella kalktı hemen. Kapıya yöneldi. Onun arkasından çıkıyordum. Büyükannem durdurdu beni. Bırak beni büyükanne dedim. O giderse nasıl toplanacağız senin dediğin gibi ailemize biri musallat olmuşken. Bırak beni. Kardeşimin peşinden gittim. Dışarısı zifiri karanlıktı. Gabriella neredesin? Neredesin Gabriella ? Yere çöktüm. Bağıra bağıra bir hal olmuştum. Evden de biraz uzaklaşmıştım. Kalktım yerden. Cebimdeki telefonun ışığını açtım. Etrafı aradım. Siyah araba. O buradaydı. O adam buradaydı. Yakalamam gerekiyordu onu. Bırakmamam gerekiyordu peşini. Koştum. Gabriella'nın çığlıklarını duya duya koştum. Gitmişti araba. Oysaki yerde bir sandık. Aldım onu. Polisi de aradım. Ne oluyordu ? Daha bir sene geçmemişti. Büyükbabam 2 sene önce öldüğüne göre 1 senenin intikamıydı bu. Kardeşim kardeşim. Seslerimi duyan Sophia ve büyükannem geldi. Koluma girdiler. Elimde ise o sandık vardı. Bu sandığı sadece ben bilmeliydim. Elim kadar bir sandıktı. Cebime soktum. Eve geldiğimizde Sophia'dan polisi tekrar aramasını istedim. Ben ise odama çıkırak ışığı yakıp kapıyı kilitledim. Yatağımın üzerine oturdum. Cebimden sandığı hızlıca çıkardım. Hemen açtım. İçindekileri görünce şok olmuştum. Bu arkamdan dönen dolaplardan sadece bir tanesiydi. Erica büyükannem ve o adam. Arkasında yazan yazı ise 2017. Babamın öldüğü yıl. Bu adam kimdi? Erica ve büyükannemin yanında. Peki kardeşlerim babam annem ve büyükbabam nerde ? Nerede ? Gözlerimden yaşlar damlasada bulacaktım onları. Zaman kaybetmedim. Sophia'yı da çağırdım yanıma. Fotoğrafı görünce gözlerini patlattı sanki herşeyi biliyordu. Bu fotoğraf hakkında ki  herşeyi...

Devam edecek....

4 Kız Kardeşin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin