Belkide saatlerdir o evdeydim. Bütün kardeşlerim elimden kayıp gitmişti. Hepsini bir anda bulmuş ve bir anda kaybetmiştim sanki. Kimin yüzünden olmuştu bunlar? Daha önce hiç yaşamamıştım. Annem de babam da gitmişti ve birdaha gelmemişti. Kardeşlerimde gitmişti. Buradan çıkmak için bir yol deneyecektim. Bağırdım. Ama şehrin kıyısıydı bu ev. Kimse duymadı beni. Kendim çıkmak zorundaydım. Nasıl çıkacaktım ? Eve dakikalarca göz gezdirdim ve bir çıkış yolu buldum sonunda. Evin arka odasındaki merdivenleri fark ettim. Bu merdivenler buradan çıkmam için yeterli olacaktı. Merdiveni aldım ve duvara dayadım. Çıkıyordum artık. Bu gizemi çözmek için çıkıyordum. Sevdiklerimi bulmak için ya ölü ya da diri. Çıkarken çatırtıları duyuyordum. Sonunda ulaşmıştım cama. Havada kararmaya güneş batmaya başlamıştı. Hemen attım kendimi dışarı. Orada tutunmamaya yarayan birşey bile belirlemeden. Bir yere de tutunamamıştım düşerken. Metrelerce yükseklikten düşerken. Birden biri tutu beni. Düşteymiş gibi hissettim. Kim tutacaktı ki beni? Kimse duymadığı halde sesimi. Gözümü açtığımda büyükannemin şoförünü farkettim. Hemen indim kucağından. Nasıl geldin buraya? Nasıl fark ettin benim burada olduğumu?
-Efendim. Sizden haber alamayınca sokaktaki herkese sordum soruşturdum. Daha sonra bağırdığınızı duydum. Camdan da sizi görünce
+Tamam çok teşekkür ederim dedim. Bu şoför gerçekten hayatımı kurtarmıştı. Zaten arkadaştık. Beni buralara bu şehirde o gezdirirdi. Arabamı o sürerdi birnevi. Eve gitmek istediğimi söyledim. Hemen eve sürdü arabayı. Hâla atlatamamıştım bu olanları. Anlayamamıştım. Villaya gelmiştik. Çok garip duygular hissediyordum. Bir kaç yıl önce hiçbirşeyim olan kız kardeşlerim şimdi herşeyim olmuştu. Ama yoktular hiç olmamış gibi ama sanki her zaman yanımdaymışlar gibi. Eve girmeden önce bir değişiklik olduğunu hissetmiştim. Kardeşlerim eve dönmüşte beni bekliyorlar gibi. Heyecanlandım. Camdan baktım... kardeşlerimi beklerken onlar? O üçü ne ne yapıyorlardı? İşte iş çevirenler belli olmuştu. Gözümden bir kaç damla yaş damladı. Bu neydi şimdi? Yılların ihanetimi?Devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Kız Kardeşin Hikayesi
AventuraAynı babadan fakat farklı annelerden olan 4 kız kardeşin hikayesi... +Sakladılar benden... -Bulunduğun hâli anlıyorum. +Anlayamazsın. -Daha yeni kendine geldin. +Kardeşlerimi getirin bana. Sakın beni birdaha bırakmayın.. -Her zaman yanındaydık şimd...