Ciekawe Info

149 3 1
                                    

Hej!😀

Mam dla Was dzisiaj ciekawą informację, a mianowicie taką, że jakiś czas temu zacząłem oglądać 1 sezon Winx na YouTube.
Wiem, że pewnie wiele osób zdziwi fakt, że go nie oglądałem, ale tak dopiero niedawno zacząłem się nim na dobre interesować. Przyznam, że bardzo się cieszę z rozpoczęcia oglądania tego sezonu, bo jest cudowny. Jeszcze nie wiem czy będę go uważać za lepszy od sezonu 4, ponieważ jestem dopiero na 16 odcinku.
Pewnie więc niektórzy zastanawiają się skąd wiem o rzeczach związanych z niektórymi postaciami z sezonu 1. Otóż, jak nie trudno się domyślić korzystam z Wikipedii.
Jednak to nie jedyne źródło informacji o " Winx Club", bo jest jeszcze jedno, które większość moich czytelników zna, a jeśli ktoś nie wie to zaraz wszystko wyjaśnię.
Mówię mianowicie o blogu: "WinxBlogger". Nie będę Wam o nim wiele pisał bo sami możecie znaleźć go w internecie, przytoczę tylko jego własny opis, jeśli można to tak nazwać :

 Nie będę Wam o nim wiele pisał bo sami możecie znaleźć go w internecie, przytoczę tylko jego własny opis, jeśli można to tak nazwać :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Od razu mówię, że nie, nie reklamuję tego bloga, a mówię o nim bo mnie zaciekawił i według mnie jest bardzo pomocny i przydatny.

Przede wszystkim jednak w tym rozdziale, chodzi o to, że za jakiś czas skończę oglądać 1 sezon Winx i będziecie mogli możliwe, że przeczytać wtedy nowy rozdział dotyczący tego sezonu. 😀

Mam nadzieję, że informacja was zaciekawiła i spodobała się oraz, że Was za bardzo nie zanudziłem, a rozdział jest w miarę zrozumiały i przejrzysty.

Bayo! 😀

Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz