Sapphire jest młodsza siostrą Icy.
Obie siostry mieszkały na planecie Dyamond, ich mama była władczynią tego królestwa.
Pewnego dnia podczas zabawy, dziewczyny spotykały Wiedźmę Szamankę, która ostatnimi czasy podbijała wiele królestw. Spytała je o drogę do pałacu, gdyż chciała podbić Dyamond.
Sapphire odważnie sprzeciwiła się wiedźmie, przez co ta rzuciła na nią klątwę i zamieniła w białego lisa. Icy udało się uciec, niestety jej królestwo zostało podbite i skute lodem.
Od tamtej pory Icy obiecywała sobie, że zdobędzie na tyle dużo mocy, by móc pokonać szamankę i odzyskać siostrę oraz planetę. Sapphire za to błąkała się po pokrytym śniegiem królestwie, będąc się coraz bardziej samotną i wystraszoną.
W ósmym sezonie Winx oraz Trix szukały wodnych gwiazd, a ich poszukiwania doprowadziły je do planety Dyamond.
Czarodziejki pojawiły się tam jako pierwsze, szukając jakiejś formy życia, natknęły się na białego lisa, którego łapa utknęła między lodem.
Sky uratował zwierzaka i postanawił, że podaruje go Bloom.
Wtedy pojawiły się czarownice i zaatakowały Winx. Icy rozpoznała w lisie swoją siostrę, udała się z nim w miejsce, gdzie bawiły się w dzieciństwie. Opowiedziała siostrze o swojej misji i o tym, że Valtor może obdarzyć ją wielką mocą, dzięki której będzie w stanie pokonać Wiedźmę Szamankę.
Sapphire postanawiła za wszelką cenę pomóc siostrze w zdobyciu gwiazdy. Udały się do lodowej jaskini, której sufit zaczął się rozpadać. Icy miała do wyboru ocalić siostrę lub gwiazdę, którą już prawie zdobyła.
Wybrała to pierwsze, a artefakt zdobyły czarodziejki.
Sapphire nadal była lisem, ale siostra obiecała jej, że zrobi wszystko, by zdobyć moc, dzięki której zdoła pokonać Wiedźmę Szamankę i zdjąć rzuconą przez nią klątwę.Opinia:
Oceny postaci w poszczególnych kategoriach:
*charakter 2/2
*wygląd 2/2
*ważność dla fabuły 1,25/2
*relacje z innymi 1,75/2
*moce/umiejętności, hobby 1,25/2
Daje to nam w sumie 8,25/10 gwiazdek 😀(Gdyby nie poszczególne kategorie, to byłoby 10/10, może powinienem zmienić system oceniania. Nie wiem, na razie jest, jak jest.)
Grafika:
PS. Co sądzicie o tej postaci? Fajnie, że ją wprowadzono, czy może niepotrzebnie dodała więcej niespójności do już i tak nielogicznego serialu? Ciekawi Was, co będzie się dalej działo z Dyamond? Myślicie, że twórcy pociągną ten wątek? Dajcie znać w komentarzach!😀
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
DiversosBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺