#Bonus nr 4 / 50 rozdział tej książki

101 5 23
                                    

Hej! 😀
Sam nie wiem jak to się stało, że to już 50 rozdział tej książki, ale nieważne, zaczynamy świętowanie!
_______________________________________
Sposób świętowania:
Sposób świętowania będzie się trochę różnił od tego, który pojawił się na 1000 wyświetleń. Otóż wszystkie części bonusu (będzie ich 5) pojawią się w tym samym rozdziale, jako jego nowe aktualizacje.
_______________________________________
Plan świętowania:

 _______________________________________Plan świętowania:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

_______________________________________
Bayo! 😀

AKTUALIZACJA 20.09.2021
Winxowy quiz:
1. Jak się nazywa biologiczna mama Bloom?
2. Kto w jednym z sezonów serialu miał dołączyć do Klubu Winx jako 7 z czarodziejek?
3. Jak się nazywa kuzynka Terry z "Fate the winx saga"?
4. Jak nazywa się były chłopak Bloom?
5. Jak się nazywa prestiżowa szkoła muzyczna pokazana w 6 sezonie serialu?
6. Ile numerów magazynu "Winx Club" ukazało się w Polsce?
_______________________________________
Na te pytania odpowiadajcie w komentarzach do czasu kolejnej części bonusu, która pojawi się 21 września ok. 18.00.
Odpwiedź ma wyglądać mniej więcej tak:
1 -...............
2 -...............
3 -...............
4 -...............
5 -...............
6 -...............
_______________________________________
O wygranej w pierwszej kolejności będzie decydować poprawność odpowiedzi, w drugiej ich kolejność, więc zastanówcie się na spokojnie nad nią.
_______________________________________
Nagrody:
1 miejsce ----> przesłanie pomysłu na rozdział z kategorii, jaką się chce o tym, o czym się chce, musi być tylko powiązane z Winx.
2 miejsce ----> przesłanie pomysłu na rozdział z kategorii postacie, o postaci jaką się chce, musi być tylko powiązana z Winx.
3 miejsce ----> przesłanie pomysłu na rozdział z kategorii bonus, o tym co się chce, co jest związane z Winx i pasuje do tej kategorii, np. grafiki, itp.
Pozostałe miejsca zostaną również wypisane w następnym rozdziale wraz z ilością poprawnych odpowiedzi.
_______________________________________

AKTUALIZACJA 22.09.2021

Jako, że żadne komentarze nie pojawiły się, jako odpowiedzi do poprzedniej części, to przeciągam konkurs, aby ktoś mógł coś wygrać. 😀
Gdy ogłoszę zwycięzców pojawi się też kolejna część bonusu.
_______________________________________

AKTUALIZACJA 26.09.2021

Hej! 😀
Od jutra prawdopodobnie pojawią się kolejne części tego bonusu.
_______________________________________

AKTUALIZACJA 27.09.2021

Zwycięstwą konkursu z poprzedniej części bonusu jest ewdusia95.
Serdecznie gratuluję i zapraszam na pv, aby obgadać nagrodę (rozdział).

A teraz nowa część bonusu, czyli Winxowe grafiki:

1.

1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz