Hej!😀
Minął już stary rok i nadszedł nowy. Czy będzie lepszy? Miejmy nadzieję. Napewno będzie inny od poprzedniego - to wiemy.
Inna będzie też ta książka, ale spokojnie - zmiany nie będą aż tak duże.Mimo, że 2022 rok dobiegł końca to chciałbym go trochę podsumować. Miałem dość dużo planów, które chciałem podczas niego zrealizować. Jak sami wiecie, nie wszystko poszło, tak jak miało, ale źle nie było.
Głównym założeniem była częstotliwość rozdziałów - miały się one pojawiać co tydzień, w piątek, ewentualnie dotatkowe w inne dni oraz dwumiesięcznik podsumowujący raz na dwa miesiące, w niedzielę. Najpierw szło dobrze, lecz potem rozdziały zaczęły pojawiać się w soboty, niedziele, a nieraz nawet w następnym tygodniu. No cóż, na pewno przyczyniło się do tego wiele czynników, ale nie chcę wyjść na takiego, co by wszystko usprawiedliwiał. Dlatego robić tego nie będę, robiłem już tak wcześniej.
Tym z czego jednak jestem dumny jest to, że mimo nieregularności wstawiania rozdziałów, ich liczba się zgadza - zawsze nadrabiałem je, np. wstawiając w jednym tygodniu dwa, czy trzy. Mimo to sytuacje te jak i, np. nie pojawienie się obiecanego quizu, czy całkowity brak aktywności bodajże w listopadzie, skłoniły mnie do wprowadzenia zmian od przyszłego roku, czyli teraz obecnego.Zmiany? Jakie?
Przede wszystkim zmniejszenie częstotliwości pojawiania rozdziałów - dwa na miesiąc, bez określonego dnia wstawienia (może zdarzyć się tak, że wstawię dwa rozdziały w jednym tygodniu, a potem przez kolejne trzy nie pojawi się nic nowego).
Co za tym idzie dwumiesięcznik podsumowujący, nie będzie już dwumiesięcznikiem (dzisiaj pojawi się jego ostatni numer). A czym będzie? Jak można się domyśleć - kwartalnikiem podsumowującym.
Nieraz jednak może się zdarzyć, że pojawią się więcej niż dwa rozdziały w miesiącu - dwa to takie minimum.Myśląc o tych zmianach nie miałem w głowie nic innego, co jeszcze bym poprawił/zmienił, mam tylko kilka takich "luźnych" myśli:
- w tym roku będę starał skupić się bardziej na innych projektach, niż na tej książce, co oczywiście nie znaczy, że nie jest ona dla mnie ważna, przeciwnie - to ona tak naprawdę jest moim największym sukcesem.
Jakie to projekty?
Na pewno inne książki. Jeśli śledzicie mój profil 'ogólnie', to raczej wiecie, że ostatnio zacząłem wstawiać nowe rozdziały w mojej książce fabularnej „Power Rangers Four Elements”. Rozdziały te w zasadzie piszę na bieżąco - obecnie mam tylko jeden roboczy, ale nie dokończony. Dlatego skupię się właśnie na niej, ale nie tylko.
Oprócz książek Winx i Power Rangers, reszta moich książek jest od dłuższego czasu zawieszona, co chciałbym zmienić.
Prawdopodobnie w przyszłości też odpublikuję przynajmniej jedną z nich.
Co jeszcze?
Wspominany quiz, którego nie udało mi się zrealizować w poprzednim roku.
Książki, które na razie są niepubliczne, bo są tylko pomysłami.
Niedawno uruchomiony kanał na YouTube.
Blog, który miał zacząć działalność już w 2022 roku, a nie ma tam żadnych postów.
Poza tym książka nie watttpadowa o, której ciągle myślę, ale nic w jej kierunku nie robię.
No i jeszcze jeden tajemniczy projekt, o którym na razie nic nie mogę powiedzieć.
Wiem, że jest tego dużo, dlatego od razu mówię, że nie obiecuję Wam, iż wszystko zrobię w tym roku. Nie obiecuję tego, gdyż jest to niemożliwe do zrobienia (no chyba, że porzuciłbym naukę, czego nie zrobię).
Dlatego moimi priorytetami są: ta książka, Power Rangers, quiz, yt i ewentualnie Blog.- druga myśl dotycząca szczególnie tej książki to nowe kategorie rozdziałów, które myślę, że pojawią się w tym roku.
Jak mogliście zauważyć ostatnio pojawiła się nieoczekiwanie kategoria #Spekulacje i co mnie cieszy, jest dość popularna wśród moich czytelników (sugerując się wyświetleniami, które są ostatnio większe w rozdziałach z tej kategorii, a nie w tych standardowych).
A jakie nowe kategorie pojawią się w tym roku?
Planuję dwie - #Transformacje (w końcu podtytuł książki zobowiązuje) oraz #Miejsca.
Zobaczymy, czy uda się wprowadzić je obie, ale myślę, że tak.Nie przychodzi mi do głowy więcej "luźnych" myśli, jeśli będę chciał wprowadzić jeszcze jakieś zmiany, to poinformuję Was o tym na mojej tablicy albo bezpośrednio w książce, której ta zmiana będzie dotyczyć.
Ogólnie ostatnio uaktywniłem się na tablicy, z czego jestem zadowolony, dalej będę tam wstawiał jakieś powiadomienia, moje przemyślenia, itp.Jeśli macie jakieś pytania do mnie, propozycje zmian, nowości, itd., to śmiało piszcie w komentarzach, czy w wiadomościach prywatnych.
To chyba wszystko, więc do następnego rozdziału.
Bayo!😀
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
RandomBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺