Selina to pochodząca z Gardenii czarodziejka. W przeszłości przyjaźniła się z Bloom, uczyła się kwiatowej magii pod okiem Eldory. Kiedy Eldora przyniosła Legendarium, czarodziejka bardzo się nim zainteresowała, aż pewnego dnia usłyszała przemawiającego do niej złego czarodziej - Acheron. Obiecywał on jej ogromną moc. Zgodziła się i dał on jej moc węży. Zapisała się do Chmurnej Wieży, gdzie Trix "rekrutują" ją do pomocy w walce z Winx. Zaczyna ona wywoływać różne postacie mitologiczne z Legendarium, a one walczą z Winx. Selina jest manipulowana przez Acheron, który chce by go wypuściła z księgi. Ostatecznie to właśnie się dzieje. Mimo to Winx wraz z Eldorą oraz Seliną, która zrozumiała jego prawdziwe oblicze, walczą z nim i ponownie zamykają go wraz z Trix w Legendarium. Ostatecznie Selina postanawia ponownie stać się czarodziejką i kontynuować naukę kwiatowej magii.
Opinia:
Oceny postaci w poszczególnych kategoriach:
*charakter 2/2
*wygląd 2/2
*ważność dla fabuły 1,5/2
*relacje z innymi 1,75/2
*moce/umiejętności, hobby 2/2
Daje to nam w sumie. 9, 25/10 gwiazdek 😀(Tak bez tego systemu oceniania dałbym jej 10/10 gwiazdek.😀 Jest ona podobnie jak Eldora, jedną z moich ulubionych postaci w Winx.)
Grafika:
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
RandomBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺