#Sezony / Sezon 6

62 6 5
                                    

Opiso - opinio - ocena:
Sezon 6 serialu Winx Club skupia się głównie na tematyce mitów i legend. Trix znowu przejmują Chmurną Wieżę (i sprawiają, że lata). W szkole tej pojawia się też Selina - nowa uczennica z tajemniczą księgą zwaną Legendarium. Poznajemy również Eldorę, którą jak się później okazuje, Bloom już kiedyś spotkała. Selina podejmuje sojusz z Trix i zaczyna uwalniać potwory z Legendarium. Winx w winiku jednej z walk tracą swoje moce, więc Bloom rozdziela pomiędzy nie Smoczy Ogień, dzięki któremu zdobywają Bloomix. Okazuje się, że to Eldora stworzyła Legendarium. Bloom i Selina w dzieciństwie ją odwiedzały i były najlepszymi przyjaciółkami. Selina jednak, w przeciwieństwie do Bloom, postanowiła zostać czarownicą i ukradła księgę. Eldora wręcza Winx magiczne różdżki - klucze do Legendarium. Dzięki nim zdobywają Mythix i mogą zamknąć Legendarium. W finale sezonu Selina otwiera całkowicie księgę i wydostaje z niej Achereona, który cały czas nią kierował. Widząc jednak, że nie chce się on podzielić z nią władzą, zamyka go ponownie w Legendarium. Więzi tam również Trix i przechodzi na stronę dobra.

Moja ocena sezonu to 9 / 10 gwiazdek 😀 , a o to kategorie, które brałem pod uwagę oceniając ten sezon:
*fabuła 1,5/2
*animacja 1,5/2
*muzyka 2/2
*postacie 2/2
*lokalizacje 2/2

*Jak tak myślę bez kategorii, to jakieś 6/10 gwiazdek 😀

Najlepsze odcinki sezonu:
Wszystkie (Szczerze mówiąc, to nie wiem).

Najlepsze momenty sezonu:
Fajnie było ogólnie poznać Eldorę i historię przyjaźni Bloom i Seliny w dzieciństwie.

Grafika:

Grafika:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz