Hej!😀
Jest to już 175 rozdział tej książki, a poza tym ma już ona (lub niedługo będzie miała) 4 lata. Jeśli jesteście tutaj od początku, to wiecie, że kiedyś odpublikowałem niechcący całą książkę, więc nie pamiętam kiedy zacząłem ją pisać. Na Wattpad pojawiłem się 31 marca 2020, a wcześniej wspomniana pomyłka miała miejsce 14 grudnia tego samego roku. Dlatego mogę tylko określić przedział czasu, w którym mogła ona powstać.
W każdym razie, rozdział jest o świętowaniu, więc świętujemy!Zaczniemy już tradycyjnie, od kolejnych fanowskich transformacji:
1. Meliadix - transformację tę stworzył HimoMangaArtist (https://www.deviantart.com/himodraws), na potrzeby książki „Winx Club: Luci e Ombre”, której tytuł można przetłumaczyć, jako „Winx Club: Światło i Cień”. Jest to to samo uniwersum, dla którego powstała transformacja Hesperix, o której kiedyś mówiłem. Niestety nie znalazłem dokładnych informacji, związanych z transformacją, ale prawdopodobnie, podobnie jak Hesperix - Winx otrzymały ją od nimf. W grafice macie dwie wersje tej przemiany.
Grafika:
2. Imperix - niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tej transformacji, jednak po nazwie, można się spodziewać, że jest jakoś powiązana ze słowem „imperium”. Może czarodziejki zostają w niej strażniczkami właśnie jakiegoś imperium? Osobą, która stworzyła tę przemianę jest Winx-Rainbow-Love (https://www.deviantart.com/winx-rainbow-love/gallery). W grafikach macie dwie wersje transformacji.
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
RandomBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺