Pytanie

24 0 3
                                    

Hej!😀

Wiem, że większość z Was wolałaby zapewne przeczytać jakiś nowy rozdział związany z Winx, ale niestety ten taki nie będzie.

Przechodząc do tytułu, już od dłuższego czasu piszę tutaj o planowanym blogu. Nadal go rozważam i m. in. o niego chodzi:

1. Wolelibyście, gdyby był prowadzony po polsku, czy po angielsku? Z jednej strony po polsku byłoby mi na pewno łatwiej pisać, ale z kolei druga opcja pomogłaby mi ćwiczyć język i może zdobyć więcej odbiorców. Dzięki temu blog nie byłby pusty - pojawiałyby się tam jakieś komentarze, a może nawet dyskusje.

2. Jaką platformę do prowadzenia bloga wolicie - tradycyjny Blogger, czy może Tumblr. W tej kwestii druga opcja jest trochę łatwiejsza do obsługi, ale z drugiej strony Blogger daje więcej możliwości personalizacji i dobrze kojarzy mi się z erą blogów w latach 2010 - 2020.

Drugą sprawą jest to, że myślę też o założeniu Instagrama. Pojawiałyby się tam głównie jakieś zdjęcia, a tekst i wpisy normalnie byłyby na blogu.

Co myślicie?
Piszcie w komentarzach, ale proszę - konkrety.

Bayo!😀

PS. Jeśli chodzi o tę książkę, nie wiem, kiedy pojawi się kolejny normalny rozdział. Mam nadzieję, że jeszcze w lipcu, zobaczymy.

PPS. Wiem, że się powtarzam, ale zapraszam również do moich innych książek.

Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz