Hej!😀
Dawno nie było już tutaj rozdziału ze spekulacjami, więc postanowiłem, że powstanie kolejny, tym razem o reboocie Winx.
Jak wiadomo, reboot ma opowiadać historię czarodziejek od początku, na nowo i w inny, niepowtarzalny sposób.
Wiemy też, że mogą pojawić się w nim Trix oraz, być może Czarnoksiężnicy z Czarnego Kręgu.
Poza tym Aisha będzie należeć do Winx już od początku, Roxy będzie trochę ważniejsza w całej historii oraz może powróci Nabu, a na pewno Mitzi.
Dlatego nasuwa się tutaj pytanie:Jak będzie wyglądała fabuła w reboocie Winx Club?
* Jak będzie przedstawione odkrycie mocy przez Bloom, czy tutaj też nie będzie znała swoich biologicznych rodziców? Jeśli w zapowiedziach widzieliśmy Mitzi, to czy pojawią się Mike i Vanessa? Jak zostanie przedstawiona Daphne, czy w ogóle się pojawi? Czy będzie Kiko?
* Jak zostanie wprowadzona postać Aishy? Czy w dzieciństwie również tutaj ukażą jej przyjaźń z Anne?
* Czy wspomną coś o rodzicach Stelli i czy będzie ona starsza od dziewczyn (w pierwszym sezonie mówili, że powtarzała rok, bo zepsuła laboratorium)? Co z jej pasją do mody i uwielbianiem robienia zakupów?
* Czy Flora będzie miała podobny charakter - lekko nieśmiała, według Stelli 'kujonka'. Czy pojawi się jej siostra - Miele?
* Co ze znajomością Musy z Galateą? Czy jej związek z Riven'em też będzie tak toksyczny?
* Czy Tecna będzie również tutaj gorzej radzić sobie z relacjami międzyludzkimi, a lepiej rozumieć komputery? A może jej osobowość ulegnie zmianie?
* Co z innymi czarodziejkami, takimi jak np. Nova?
* A specjaliści i Czerwona Fontanna?
* Czarownice i Chmurna Wieża?
* Nauczyciele i inne szkoły?
* Trix? Czy pokażą ich dorastanie, czy też zostaną obdarzony mocą przez Praztare Wiedźmy?
* Nowe postacie - Czy pojawią się jakieś, których nigdy nie było w serialu? Mówiono kiedyś o siódmej, nowej Winx (nie Roxy), ale tę koncepcję chyba porzucono?
* Magia, transformacje - będą te same (Przemiana, Charmix, Enchantix, itp.), czy zupełnie inne, nowe?
* Cały świat - planety, królestwa, Nieskończony Ocean?
* O co będą walczyć, motywacje działań?
Znalazłoby się oczywiście o wiele więcej pytań, ale myślę, że tyle to i tak sporo.
Zapraszam do dyskusji w komentarzach!
Bayo!😀
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
RandomBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺