Roxy to ziemska czarodziejka zwierząt. Poznajemy ją po raz pierwszy w sezonie 4, gdzie jest ścigana przez Czarnoksiężników z Czarnego Kręgu. Myślą, że jest ostatnią ziemską czarodziejką i chcą odebrać jej moc. Dziewczyna pracuje w barze Frutti, ma psa - Artu, który dzięki jej magii przemawia ludzkim głosem. Jej tatą jest Klaus, a mamą, jak się dowiaduje w ostatnim odcinku 4 sezonu - Morgana. Roxy zdobywa Believix, choć jest on niepełny, gdyż nie zdobyła ona 3 poprzednich podstawowych transformacji. Poza tym dzięki uwierzeniu w magię sprawia, że Winx również mogą zdobyć tą transformację. Zdobywa ona Biały krąg, który ma pokonać czarnoksiężników. W ostatnim odcinku sezonu 4 postanawia udać się do Alfei, mówi też, że Bloom jest dla niej siostrą, drogowskazem, jak Daphne dla Bloom. W 5 i 6 sezonie czarodziejka nie ma znaczącej roli. W sezonie 7 wraz z Winx podróżuje w czasie, lecz niestety kamień do tych podróży zabiera jej Brafilius. Pomaga nadal Winx w odnalezieniu pierwszego koloru we wszechświecie, lecz już z nimi nie podróżuje. Nie zdobywa też transformacji Butterflix, choć moim zdaniem zasługiwała na nią bardziej niż Winx. Jest to jedna z postaci drugoplanowych serialu, które nie są niestety zbyt dobrze traktowane przez Rainbow.
Opinia:
Oceny postaci w poszczególnych kategoriach:
*charakter 2/2
*wygląd 2/2
*ważność dla fabuły 1,50/2
*relacje z innymi 2/2
*moce/umiejętności, hobby 1,75/2
Daje to nam w sumie. 9,25/10 gwiazdek 😀Grafika:
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
RandomBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺