Hej!😀
Dawno mnie już tu nie było, ale wreszcie wracam (zobaczymy na ile). Dzisiejszy news może nie jest aż tak najnowszy, niektórzy z Was mogli już o tym słyszeć, ale no cóż:
Sezon 3 może naprawdę powstać.
Powiecie pewnie, że to już było wiadome, bo ankieta fanów, itd. Jednak akurat tutaj nie chodzi o to.
Mianowicie twórca Winx - Iginio Straffi sam również zaangażował się w walkę o kolejny sezon serialu. Próbuje on odkupić od Netflix'a prawa do serialu, by móc utworzyć jego kontynuację samodzielnie lub z jakimś innym studiem (tego akurat nie wiadomo).Jeśli by się udało, co nam to daje?
Przed wszystkim myślę, że jakość - czas i liczba odcinków będzie zależała od samego Rainbow, więc fabuła mogłaby być lepsza.
Poza tym stroje - Rainbow zna się na modzie, co widać po oryginalnym Winx, więc i te tu mogłyby być lepsze (choć w drugim sezonie nie było aż tak źle).
Ponadto więcej nawiązań do animacji - może wreszcie pojawienie się Tecny, itp.Trzeba jednakże pamiętać, że nie wiadomo, czy uda się odzyskać te prawa. Nawet jeśli tak, to by powstała dobra historia, przydałoby się więcej sezonów, niż jeden, a wydaje mi się, że Iginio niekoniecznie chciałby robić tego więcej.
Poza tym nasuwa mi się taka myśl, że jeśli serial naprawdę trafiłby do Rainbow, to najlepiej, gdyby zrobili go od nowa. Dlaczego? Po prostu smutno, by przy takim potencjale fabularnym, tyle rzeczy było pominiętych w dwóch pierwszych sezonach (niby są, książki, ale jednak...).Więc, czy w ogóle jest sens powstawania 3 sezonu? Szczerze mówiąc już się chyba pogodziłem z tym, że go nie będzie, więc...
Co Wy o tym myślicie? Wolalibyście by trzeci sezon powstał, czy może raczej nie?
Na koniec jeszcze grafika potwierdzająca te informacje:
Bayo!😀
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
De TodoBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺