Acheron to zły czarownik, który potrafi posługiwać się potężną, czarną magią. Stworzył Legendarium, lecz nie umiał go kontrolować, dlatego został w nim uwięziony. Próbuję zmanipulować Selinę, obiecując jej potężną moc. Ta się zgadza zrobić wszystko, tylko po to, by został on uwolniony z księgi. Ostateczne Selina zabiera Bloom część jej mocy, a Acheron jest wolny. Na szczęście Winx wraz z Seliną i Eldorą pokonują antagonistę i zamykają w specjalnym pudełku, które Eldora przechowuje w jakimś sekretnym miejscu. Jako ciekawostkę podam, że imię Acheron pochodzi z mitologii, Acheron był jednym z panów podziemia.
Opinia:
Oceny postaci w poszczególnych kategoriach:
*charakter 1,75/2
*wygląd 2/2
*ważność dla fabuły 1,5/2
*relacje z innymi 1/2
*moce/umiejętności, hobby 1,5/2
Daje to nam w sumie. 7,75/10 gwiazdek 😀Grafika:
PS. Dzisiaj miał premierę 2 sezon serialu „Fate: The Winx Saga” na Netflix! Pierwszy odcinek już za mną i naprawdę ciekawie się zapowiada, więc polecam, tym którzy oglądali już pierwszy sezon. Kiedy premierę miał poprzedni sezon, zrobiłem o nim rozdział z moją opinią. Teraz również mam w planach napisać taki rozdział tylko o sezonie właśnie drugim. Prawdopodobnie rozdział ten pojawi się za tydzień w piątek.
Jeśli oglądaliście już ten sezon, lub jesteście w jego trakcie, to proszę o nie zamieszczanie spoilerów w komentarzach.Bayo!😀
CZYTASZ
Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
RandomBędą tu oceny różnych rzeczy związanych z Winx!☺