Kolejny rok za nami. No i co dalej?...

21 3 0
                                    

Hej!😀

Dzisiaj już chyba tradycyjny dla tej książki rozdział - podsumowanie starego roku i plany na nowy.

1. Podsumowanie:
Ten rok w tej książce według mnie był jednym z najlepszych. Przez prawie cały czas moja aktywność była naprawdę dobra i powstało wiele nowych rozdziałów.
Pojawiła się nowa kategoria „#Transformacje”, która jak widziałem po wyświetleniach oraz komentarzach, została przez Was dobrze przyjęta. Nie udało się natomiast dojść do rozdziałów z kategorii „#Miejsca”, ale to oczywiście jeszcze przed nami.
Pod koniec roku (jakoś na początku listopada lub pod koniec października) moja aktywność tutaj, tak naprawdę wynosiła zero i powróciłem dopiero w tamtym tygodniu. Z czego to wynikało? Częściowo po prostu z braku chęci i weny, ale również szkoły.

2. Plany:
Ten rok będzie niestety, prawdopodobnie jeszcze mniej owocny, od poprzedniego. Nauki jest coraz więcej (w 2025 r. matura), a czasu mniej. Do końca tego roku (ale szkolnego) przynajmniej jeden rozdział na miesiąc na pewno się pojawi, ale zobaczymy jak później. Takie krótkie podsumowanie planów na ten rok wypiszę w punktach, które będą zapewne bardziej przejrzyste, niż jeden, pisany ciurkiem tekst.

× Plany - ta książka:
- przynajmniej jeden rozdział na miesiąc,
- „#Półrocznik Podsumowujący” (jednak „Rocznik Podsumowujący")
- nowa kategoria „#Miejsca” oraz kontynuacja dotychczasowych kategorii
- rozdziały bonusowe („#Bonus”).

× Plany - ogólnie Wattpad i poza nim:
- kontynuacja „Ocenianie Winx (transformacje, sezony, postacie, itp.)
- kontynuacja książki „Power Rangers Four Elements” (jeśli ktoś jeszcze nie czytał, to zapraszam, a nuż go zainteresuje), zmiana jej okładki
- następne rozdziały w „Miszmasz Miraculous” (jeśli będą jakieś ciekawe newsy związane z tą serią)
- możliwe wznowienie „Żartownika”
- możliwe pojawienie się nowej książki związanej z Winx
- dalsza moja aktywność na tablicy w Wattpad'zie (zapraszam, pojawiają się różne anegdotki z mojego życia, itp.)
- zmiana avatara na Wattpad'zie oraz w innych mediach
- blog (tak, ten sam, o którym mówię od dawna) - może wreszcie coś się na nim pojawi)
- YouTube - prawdopodobnie zawieszenie działalności albo filmiki będą pojawiać się dość rzadko
- wiele planów na książki wattpadowe i nie tylko, również inne ciekawe rzeczy, które czekają na odpowiedni czas, kiedy będą mogły zostać ujawnione / być tworzone.

Bayo!😀

Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz