#Sezony / Sezon 5

75 8 7
                                    

Rozdział powstał z pomysłu AlyssaStar_. Przepraszam, że musiałaś tak długo czekać, ale no cóż, jest jak jest, a rozdział już jest. 😅
_______________________________________
Opiso - opinio - ocena: 
Sezon 5 „Winx Club” skupia się głównie na walce Winx z Tritannusem oraz Trix, które powróciły po jedno - sezonowej przerwie. Jako iż główny antogonista tego sezonu jest kuzynem Layli i chciał przejąć władzę w podwodnym królestwie, to akcja musiała mieć miejsce m.in. właśnie tam (pod wodą).  Winx zdobywają nową transformację Harmonix, dzięki której mogą oddychać pod powierzchnią. Wraz z przemianą otrzymują również szkatułki, w których mieszkają małe syrenki - Selkie. Istotki te mają pomóc zdobyć czarodziejkom kolejną transformację - Sirenix. Winx zdobywają przemianę, okazuje się, że Trix również ją otrzymują, tylko w mrocznej wersji. Walka między bohaterami nabiera tempa, aż dochodzi do ostatecznego starcia, w którym czarodziejki odnoszą sukces.

Moja ocena sezonu to 9,25 / 10 gwiazdek 😀 , a o to kategorie, które brałem pod uwagę oceniając ten sezon:
*fabuła 1,5/2
*animacja 2/2
*muzyka 2/2
*postacie 1,75/2
*lokalizacje 2/2

Najfajniejszy moment sezonu:
Pokazy mody Stelli, randka Tecny i Timmy'ego.
Najbardziej wzruszające momenty sezonu:
Żałoba po Nabu (fajnie, że o tym nie zapomniano tak od razu, jak to bywa w niektórych serialach)

Najfajniejsze odcinki sezonu:
1,8,9,10,15,16,20,21,22,23,24,25,26 (szczerze mówiąc to nie pamiętam wszystkich, więc sugerowałem się tym, co pamiętałem oraz opisami odcinków z Wikipedii 😉)

Grafika:

Bayo!😀_______________________________________PS

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bayo!😀
_______________________________________
PS. W dawnym systemie oceniania moja ocena tego sezonu różniłaby się trochę i byłoby to jakieś 7,5 lub 8/10.

Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz