#Dwumiesięcznik / Kwartalnik / Półrocznik / Rocznik Podsumowujący

22 4 0
                                    

Hej!😀

Piszę ten rozdział w związku z niepojawieniem się Kwartalnika Nr. 4. Co się stało?
Zwyczajnie w świecie zapomniałem, a potem zdałem sobie sprawę, że nie ma to większego sensu.
Głównym celem takich rozdziałów było zebranie w jednym miejscu informacji o aktualizacjach poprzednich rozdziałów. Początkowo pojawiały się więc takie wzmianki, lecz później, kiedy nie zmieniałem już rozdziałów, pojawiało się tylko podsumowanie tych, które napisałem w danym okresie, co przecież można było sprawdzić w spisie treści.
Postanowiłem więc ostatecznie, że dodam jeszcze jeden zaległy kwartalnik z okresu październik - grudzień 2023, który powinien pojawić się 1 stycznia 2024. Natomiast jeśli chodzi o bieżący rok, nie pojawią się półroczniki, jak mówiłem wcześniej. 1 stycznia 2025 pojawi się tylko pierwszy i ostatni Rocznik Podsumowujący.
W następnych miesiącach i latach, jeśli pojawią się jakieś aktualizacje, będą one umieszczane albo po prostu jako PS. w normalnych rozdziałach, albo na tablicy. Ewentualnie, jeśli coś będzie bardzo ważne, pojawi się jako oddzielny rozdział.

Jeśli chodzi o to, że obecnie rozdziały pojawiają się tutaj dość rzadko, to nie chodzi o brak weny, lecz po prostu brak chęci, jakieś wypalenie. Obecnie za to rozwijam inną moją książkę - „Power Rangers Four Elements” i tak wiem, że się powtarzam, ale jeśli ktoś jest chętny, zapraszam do czytania!

Bayo!😀

Ocenianie Winx  (transformacje, sezony, postacie, itp.) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz