Κεφάλαιο 3

422 73 105
                                    

Αμέσως ο δημοσιογράφος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον.

<<Τι εννοείτε με αυτό;>> ρώτησε αμέσως. <<Ποια είναι η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα;>>.

Του είχε λείψει η μυστήρια γυναίκα πολύ και έλπιζε κάθε μέρα της ζωή του να τον πάρει τηλέφωνο, αλλά εκείνη δεν του έκανε την χάρη. Όποτε όταν βρέθηκε μπροστά από την κάμερα ένιωσε μια ακαταμάχητη επιθυμία να της πει ευχαριστώ, και με αυτό τον τρόπο θα της αποδείκνυε ότι την σκεφτόταν... Ότι προσπαθούσε για εκείνη να γίνει καλύτερος άνθρωπος... Ότι έλπιζε πως θα μια μέρα... μια ευλογημένη για εκείνον μέρα, θα πήγαινε εκείνη να τον βρει χωρίς το μυστήριο προσωπείο της. Χωρίς καμιά απολύτως μεταμφίεση και κανένα μυστικό.

Ο Απόλλωνας πήγε να απαντήσει στην ερώτηση αλλά πρόσεξε πως όλοι περίμεναν με κομμένη την ανάσα να τον ακούσουν. Ο δημοσιογράφος, αλλά και όλο το συνεργείο πίσω από τις κάμερες περίμεναν διακαώς την απάντηση του. Αμέσως με τα μάτια της φαντασίας του είδε χιλιάδες τηλεθεατές, από το σπίτι τους, να κοιτάνε στις τηλεοράσεις τους την εκπομπή και να παρακολουθούν γεμάτο περιέργεια.

<<Το ότι καθυστερείτε να απαντήσετε κορυφώνει την αγωνία που σίγουρα έχουν οι τηλεθεατές από το σπίτι τους>> είπε ο δημοσιογράφος, που μάντεψε σωστά τις σκέψεις του, πιθανόν άθελα του.

<<Λοιπόν... αυτό σίγουρα θα ανεβάσει κι' άλλο την τηλεθέαση της εκπομπής>> αστειεύτηκε ο Απόλλωνας.

Ο δημοσιογράφος γέλασε βιαστικά, ίσα για να μην φανεί αγενής και έπειτα τον κοίταξε πάλι σοβαρός. <<Λοιπόν; Ποια είναι η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα; Και γιατί την λες έτσι;>> ρώτησε. Όσο και να ήθελε να φανεί συγκρατημένος, η γλώσσα του σώματος τον πρόδωσε στεγνά. Είχε γύρει ολόκληρο το σώμα του προς τον Απόλλωνα και έμοιαζε να προσπαθεί να τεντώσει τα αυτιά του για να ακούσει όσο καλύτερα γίνετε.

<<Απλά... ήθελα με αυτόν τον τρόπο να στείλω χαιρετίσματα σε μια πολύ ξεχωριστή γυναίκα>> απάντησε ο Απόλλωνας.

<<Δεν ακουστικέ καθόλου έτσι>> είπε ο δημοσιογράφος που φάνηκε από το ύφος του ότι ''έπιασε λαβράκι''.

<<Αλλά πως ακουστικέ;>> χαμογέλασε ο Απόλλωνας.

<<Ακουστικέ σαν να...>> έμεινε να σκέφτηκε ο δημοσιογράφος. <<Δεν ξέρω... ακούστηκε περίεργα... Σαν να στέλνετε ένα κρυφό μήνυμα σε κάποια...>>.

Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.Where stories live. Discover now