Έπειτα από μισό περίπου μήνα.
Ο Απόλλωνας είχε μετακομίσει κανονικά στην μεζονέτα που κατοικούσαν η Δημητρούλα και η Μαρία. Το άδειο δωμάτιο στον κάτω όροφο, το είχαν κάνει τελικά ένα πολυτελές γραφείο για τον Απόλλωνα, για όταν χρειαζόταν να δουλέψει από το σπίτι. Πλέον οι ετοιμασίες του γάμου βρισκόντουσαν σε εξέλιξη, όπως και η ετοιμασίες της βάφτισης της Δημητρούλας, που θα γινόντουσαν αμέσως μετά τον γάμο.
Ο Απόλλωνας βρισκόταν στο γραφείο του και δούλευε πυρετωδώς. Μόλις είχε γυρίσει από μια δίκη που πήγε εξαιρετικά και τώρα μελετούσε μια καινούργια υπόθεση, ενώ ταυτόχρονα απαντούσε στα επαγγελματικά ιμειλ και τον ενημέρωνε η γραμματέας του για τις δίκες που είχαν αναλάβει οι πολλοί καλοί ασκούμενοι του. Πάνω στον φόρτο εργασίας χτύπησε το κινητό του. Μόλις διαπίστωσε ότι τον καλούσαν με απόκρυψη, έμεινε να κοιτάει το κινητό για λίγο, πριν αποφασίσει αν έπρεπε να το σηκώσει η όχι. Τελικά το σήκωσε, νιώθοντας την καρδιά του να χτυπάει δυνατά, και με την αίσθηση ότι κάνει κάτι εντελώς παράνομο.
<<Ναι>> είπε με κομμένη την ανάσα.
<<Γεια σου Απόλλωνα>> άκουσε την γοητευτική φωνή της. <<Τι κάνεις;>>.
Ο άντρας έμεινε μερικές στιγμές στην σιωπή καθώς το μυαλό του δούλευε πυρετωδώς. Τι ήθελε η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα μετά από τόσο καιρό; Γιατί τον παίρνει τώρα τηλέφωνο που είναι γνωστό σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι έχει παιδί και παντρεύεται; Εκείνος ήταν λογικό το ότι ένιωθε ότι η καρδιά του πάει να σπάσει; Μετά από ελάχιστα λεπτά, όταν εκείνος δεν της έδωσε καμιά απάντηση, η γυναίκα ξανά μίλησε.
<<Πήρα να σου πω συγχαρητήρια>> του είπε. <<Για το παιδί, μα και για τον γάμο>>.
<<Ευχαριστώ>> της απάντησε ο Απόλλωνας μουδιασμένος.
<<Και εκτός από αυτό πήρα για να σε ρωτήσω κάτι>> του είπε.
<<Σε ακούω>> είπε ο άντρας το ίδιο μουδιασμένος.
<<Δεν νιώθεις τίποτα τώρα πια για μένα;>>.
Πέρασαν μερικές στιγμές μέσα στην αμήχανη σιωπή.
<<Μακάρι να μπορούσα να πω όχι>> απάντησε ο Απόλλωνας νιώθοντας πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, και πάλι πρόστυχος. Παντρευόταν την Μαρία. Δεν μπορούσε να λέει σε μια άλλη γυναίκα ότι έχει αισθήματα και για εκείνη. Αν το μάθαινε η Μαρία θα πληγώνοντας βαθιά.
BINABASA MO ANG
Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.
RomanceΟ Απόλλωνας βγαίνει στον έξω κόσμο, με τον καινούργιο του εαυτό πια. Έχει πολλούς στόχους. Θέλει να γίνει καλύτερος άνθρωπος αλλά κυρίως, θέλει να βρει την γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα. Δεν έχει ιδέα όμως τι του επιφυλάσσει η ζωή. Στην ζωή του θα έρ...