Έπειτα κάποια ώρα πήγε στο σπίτι της μητέρας του για να δει κάποιο οικείο πρόσωπο που αγαπά. Χτύπησε την πόρτα και περίμενε, βράζοντας ακόμα από τον θυμό του. Η μητέρα του, του άνοιξε και τον κοίταξε έκπληκτη.
<<Καλός τον>> του χαμογέλασε και άνοιξε την πόρτα για να μπει. Εκείνος πέρασε μέσα, και την αγκάλιασε σφιχτά.
<<Τι κάνεις μητέρα;>> την ρώτησε ο Απόλλωνας.
<<Δόξα τον Θεό αγόρι μου>> του χαμογέλασε εκείνη και τον χάιδεψε στο μάγουλο. <<Ειδικά από τότε που γύρισες και αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις μεταξύ μας, είμαι πιο ευτυχισμένη από πότε>>.
Εκείνος πήρε το χέρι της που τον χάιδευε και της το φίλησε με αγάπη.
<<Έλα μέσα αγόρι μου>> του είπε η μητέρα του και τον τράβηξε μέσα στο σαλόνι. <<Θα κάτσεις να φάμε παρεούλα, έτσι δεν είναι;>>.
Ο Απόλλωνας μόλις γύρισε στα εγκόσμια, από τα πρώτα πράγματα που έκανε ήταν να πάει να βρει την μητέρα του και να κάνουν μια πολύ σοβαρή συζήτηση μεταξύ τους. Από τότε η γυναίκα είναι πάλι περιφανή για τον γιο της γιατί σταμάτησε τις δράσεις που έκανε τόσο καιρό.
<<Ναι μητέρα, θα κάτσω>> απάντησε ο Απόλλωνας. <<Τι καλό θα κάνεις; Βασικά ξέρεις κάτι; Γιατί να κουράζεσαι; Πάμε έξω να φάμε. Τι λες;>>.
<<Όχι βρε αγόρι μου, άστο>> είπε η μητέρα του.
<<Γιατί όχι; Νόμιζα ότι άλλαξαν οι σχέσεις μεταξύ μας>>.
<<Ναι βρε αγόρι μου, άλλαξαν, δεν λέω. Αλλά να... πώς να στο πω; Εσένα σου αρέσουν τα... φανταχτερά μαγαζιά>> του είπε η γυναίκα και ο γιος της γέλασε.
<<Φανταχτερά;>> είπε γελώντας, εξαιτίας της γλυκύτατης μητέρας του που είχε φτωχό λεξιλόγιο και δεν μπορούσε να βρει λέξεις να εκφράσει αυτό που θέλει να πει.
<<Ναι... Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Δεν νιώθω άνετα εκεί που σ' αρέσει να τρως αγόρι μου. Δεν μου αρέσει η τόση επισημότητα>> του είπε η μητέρα του.
<<Δεν υπάρχει πρόβλημα>> της απάντησε ο Απόλλωνας. <<Δεν θα σε πάω σε εστιατόριο πολυτέλειας. Θα σε πάρω στην λαδόκολλα να φάμε>>.
<<Λαδόκολλα;>> ρώτησε η μητέρα του. <<Τι είναι αυτό;>>.
<<Είναι μια ταβέρνα, στα δυτικά. Στα σερβίρουν όλα σε λαδόκολλα, εκτός από τις σαλάτες. Εκεί πιστεύω θα σου αρέσει πολύ. Το φαγητό είναι πολύ καλό>>.
أنت تقرأ
Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.
عاطفيةΟ Απόλλωνας βγαίνει στον έξω κόσμο, με τον καινούργιο του εαυτό πια. Έχει πολλούς στόχους. Θέλει να γίνει καλύτερος άνθρωπος αλλά κυρίως, θέλει να βρει την γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα. Δεν έχει ιδέα όμως τι του επιφυλάσσει η ζωή. Στην ζωή του θα έρ...