Ο Απόλλωνας πήγε στο γραφείο του και ενημερώθηκε από τους υπάλληλους του για τις δουλείες, τα ραντεβού του και τις καινούργιες υποθέσεις. Άφησαν στο γραφείο του τις υποθέσεις από την γραμμή στηρίξεις, που θεώρησαν επείγουσες για να τις μελετήσει. Τις συγκέντρωσε και άρχισε να τις διαβάζει με όλη του την προσοχή.
Η μια υπόθεση ήταν για μια γυναίκα που είχε μείνει άνεργη και είχε ένα μικρό παιδί. Η γυναίκα που της νοίκιαζε το σπίτι θέλει να την πετάξει έξω επειδή αδυνατεί να πληρώσει το ενοίκιο, μέχρι να βρει δουλεία. Η μητέρα και το παιδί δεν είχαν που να πάνε να μείνουν, καθώς ήταν από Αλβανία και δεν είχαν κανέναν εδώ.
Ο Απόλλωνας έβαλε την υπόθεση στα δεξιά του, αποφασίζοντας ότι θα την αναλάβουν και πέρασε γρήγορη στην επόμενη υπόθεση.
Ένας άντρας θέλει να μηνύσει τον περιπτερά της γειτονιάς του γιατί δεν φέρνει προφυλακτικά για το μέγεθος του. Όταν ο πελάτης είπε με νευρά στον περιπτερά για τα προφυλακτικά κατέληξαν να μαλώνουν μεταξύ τους.
Ο Απόλλωνας γέλασε και άφησε την υπόθεση στα αριστερά του, απορρίπτοντας την.
Αμέσως συνέχισε με τις υπόλοιπες υποθέσεις. Μόλις τελείωσε, κράτησε μόνο τις σοβαρές υποθέσεις και πήγε στο γραφείο των υπαλλήλων του. Τους άφησε τα χαρτιά που διάλεξε και τους είπε να πάρει ο καθένας από κάποια χαρτιά και να επικοινωνήσουν μαζί τους τηλεφωνικά. Ο ίδιος έφυγε από το γραφείο και πήγε σε διάφορα επαγγελματικά ραντεβού.
Μετά από ώρες, όταν το πρόγραμμα του χαλάρωσε αρκετά και πολλές υποχρεώσεις μπήκαν στην θέση τους, έπιασε το κινητό του τηλέφωνο και άρχισε να ψάχνει. Είχε σκοπό να ψάξει στο κινητό του όλα τα νούμερα εκείνων των γυναικών που φέρθηκε σαν αντικείμενα κάποτε και είχε πληγώσει ανεπανόρθωτα. Έλεγα να αρχίσει από τα εύκολα. Προσπάθησε να βρει τις κοπέλες που δεν είχε φερθεί και εντελώς χάλια και να καταλείψει στο τέλος με τις κοπέλες που είχε φερθεί σαν τεράστιος μαλάκας. Δυσκολεύτηκε πολύ να ξεκινήσει από κοπέλες που δεν τις είχε φερθεί σαν σκουπίδια. Εν τέλη κατάφερε να βρει τέσσερις κοπέλες. Πήρε σε όλες τηλέφωνο, την μια μετά την άλλη και ζήτησε συγνώμη. Είπε περίπου σε όλες τα ίδια αλλά ήταν όσο πιο ειλικρινής μπορούσε με αυτά που είπε.
<<Το ξέρω ότι δεν σου φέρθηκα με τον καλύτερο τρόπο. Δεν είναι ότι φταις εσύ, η ότι έχεις κάτι στραβό πάνω σου. Το φταίξιμο είναι όλο δικό μου. Εσύ είσαι μια υπέροχη γυναίκα και αξίζεις κάθε αγάπη, ακόμα και αν εγώ δεν κατάφερα να στην δώσω...>>. Με λίγα λόγια αυτά είπε στις γυναίκες. Η μια γυναίκα τον έβρισε, επειδή νόμιζε ότι της κάνει πλάκα, οι άλλες δύο ευχαρίστησαν συγκινημένες, η άλλη προσπάθησε να του κλείσει πονηρό ραντεβού. Στην τελευταία, αρνήθηκε όσο πιο ευγενικά μπορούσε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.
RomanceΟ Απόλλωνας βγαίνει στον έξω κόσμο, με τον καινούργιο του εαυτό πια. Έχει πολλούς στόχους. Θέλει να γίνει καλύτερος άνθρωπος αλλά κυρίως, θέλει να βρει την γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα. Δεν έχει ιδέα όμως τι του επιφυλάσσει η ζωή. Στην ζωή του θα έρ...