Κεφάλαιο 11

403 71 120
                                    

Αμέσως το σήκωσε με λαχτάρα. Του είχε λείψει τόσο πολύ να ακούσει την φωνή της. Όπως να την δει και από κοντά, έστω και μεταμφιεσμένη.

<<Ναι>> είπε με κομμένη την ανάσα.

<<Γεια σου Απόλλωνα>> του είπε η γυναίκα χαμογελώντας.

Μόλις άκουσε την φωνή της, σφίχτηκε η καρδιά του από ευτυχία.

<<Ελπίζω να μην ενοχλώ>> του είπε.

<<Εσύ να ενοχλείς;>> γέλασε εκείνος. <<Δεν ξέρεις πως περίμενα αυτό το τηλεφώνημα>>.

<<Αλήθεια;>> τον ρώτησε εκείνη.

<<Εννοείτε αλήθεια. Αμφιβάλεις;>>.

<<Όχι... Δεν είναι αυτό. Αλλά σκέφτηκε ότι είσαι γυναικάς και εκεί έξω υπάρχουν πολλοί πειρασμοί...>>.

<<Ο μόνος πειρασμός για μένα είσαι εσύ>> της απάντησε. <<Μην ξεχνάς ότι εγώ είμαι έτοιμος για όλα. Εσύ είσαι εκείνη που μου αντιστέκεσαι και δεν δέχεσαι να με δεις>>.

<<Ναι... όσο για αυτό...>> του είπε απαλά, σχεδόν ψιθυριστά, αλλά δεν συνέχισε.

Εκείνος σταμάτησε να αναπνέει και περίμενε με αγωνία να ακούσει.

<<Νομίζω πως ήρθε η ώρα>> συνέχισε τελικά αυτό που έλεγε.

Ένας χείμαρρος από ευτυχία τον πλημμύρισε άγρια σε όλο το σώμα.

Περνούσαν οι στιγμές και ο Απόλλωνας δεν τολμούσε να ξεστομίσει τίποτα, από την ευτυχία του. Φοβόταν μην χαλάσει η στιγμή.

<<Όλα καλά;>> τον ρώτησε η γυναίκα.

<<Ναι>> της απάντησε ο Απόλλωνας αμέσως. <<Απλά... δεν το περίμενα. Προσπαθώ να διαχειριστώ τόση χαρά απλά>>.

Την άκουσε να γελάει και γέλασε και εκείνος μαζί της.

<<Λοιπόν, ας μην χάνουμε χρόνο>> της είπε. <<Που να έρθω; Όπου και να μου πεις, θα είμαι εκεί σε δέκα λεπτά>>.

<<Ηρέμησε Απολλωνάκο μου...>> του χαμογέλασε εκείνη τρυφερά. Στον άντρα άρεσε η προσφώνηση της, αλλά ένιωσε μια απογοήτευση.

<<Μα... εσύ είπες ότι ήρθε η ώρα>> της είπε.

<<Ναι. Και το εννοώ. Απλά δεν εννοώ τώρα, τώρα>>.

Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.Onde histórias criam vida. Descubra agora