Κεφάλαιο 8

440 76 144
                                    

Την επόμενη μέρα, αν και το πρόγραμμα ήταν πολύ φορτωμένο, κατάφερε πάλι να βρει λίγο χρόνο να πάρει μερικές κοπέλες τηλέφωνο, που είχε αδικήσει. Με μερικές συναντήθηκε από κοντά για να πει συγνώμη και σε μερικές το έκανε από το τηλέφωνο. Κάποιες γυναίκες τον συγχώρεσαν, κάποιες ήταν πολύ καχύποπτες μαζί του αλλά τελικά δέχτηκαν την συγνώμη. Άλλες τον έβρισαν και άλλες προσπάθησαν να του κλείσουν ραντεβού για σεξ.

Ο Απόλλωνας ένιωσε χαρούμενους που πέρασε μια ακόμα μέρα, που μπόρεσε να ζητήσει ειλικρινή συγνώμη για όλα αυτά που είχε κάνει. Πλέον θεωρούσε παραγωγική και χρήσιμη μέρα, μια μέρα που μπορούσε να κάνει μερικές καλές πράξεις και να ζητήσει μερικές ειλικρινής συγνώμες.

Υπήρχε όμως μέσα του ένα βαθύ αγκάθι, που δεν μπορούσε να κλείσει και απέφευγε να το σκέφτεται. Αυτό που είχε κάνει στην Μαρία ήταν ασυγχώρητο και το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να πάει να της ανάψει ένα κεράκι. Έπρεπε όμως να μάθει σε πιο κοιμητήριο βρισκόταν. Είπε στην γραμματέα του να βρει τα στοιχεία του Γιώργου Παπαδόπουλου στις παλιές υποθέσεις τους. Ήταν ο νεαρός που είχε πάει κάποτε να την βιάσει. Εκείνος λογικά θα ήξερε σε πιο κοιμητήριο είχε κηδευτεί η κοπέλα.

<<Θα ψάξεις να βρεις το τηλέφωνο του και θα με συνδέσεις>> είπε στην γραμματέα του.

<<Μάλιστα>> απάντησε η γραμματέας του έφυγε από το γραφείο, κλείνοντας πίσω της την πόρτα.

Ο Απόλλωνας μελέτησε κάποιες υποθέσεις για λίγο μέχρι που χτύπησε το σταθερό του από την ενδοεπικοινωνία. Ο Απόλλωνας το σήκωσε.

<<Κύριε Μεταξά σας συνδέω με τον κύριο Παπαδόπουλο>> τον ενημέρωσε.

<<Ευχαριστώ>> απάντησε ο άντρας αλλά σκέφτηκε <<κύριος Παπαδόπουλος... Θα έλεγα τώρα κάτι...>>.

<<Απόλλωνας Μεταξάς>> είπε ο Απόλλωνας. <<Ήμουν ο δικηγόρος της Μαρίας...>>.

<<Σας θυμάμαι>> απάντησε εκείνος. <<Τι θέλετε; Δεν έχω πλησιάσει την Μαρία τόσο καιρό>>.

Ο Απόλλωνας στένεψε τα μάτια από νευρά. Ειρωνευόταν κιόλας το κάθαρμα.

<<Που βρίσκετε η Μαρία;>> ρώτησε ο Απόλλωνας χωρίς να χάσει χρόνο. <<Και μην μου πεις δεν ξέρεις, γιατί γνωρίζω ότι ξέρεις. Μην με αναγκάζεις να ασχοληθώ μαζί σου παραπάνω. Πες μου να τελειώνουμε>>.

Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.Место, где живут истории. Откройте их для себя