Κεφάλαιο 30

437 69 85
                                    

Μπροστά στα έκπληκτα μάτια του Απόλλωνα, η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα κατέβασε την μάσκα και είδε επιτέλους το πρόσωπο της.

Τα μάτια της γυναίκας βούρκωσαν, τα ορθάνοιξε και τον κοίταξαν με ένα τρελό βλέμμα. <<Χάρηκες που είμαι εγώ;>> τον ρώτησε.

Η κατάσταση της χειροτέρευε ραγδαία. Ο άντρας έμεινε να την κοιτάει σοκαρισμένος και γεμάτος τρόμο, γιατί τώρα φαινόταν πιο πολύ από ποτέ ότι κάτι δεν πάει καλά μαζί της.

<<Χάρηκες που είμαι εγώ;!>> του ούρλιαξε η γυναίκα και το μωρό αναπήδησε στην θέση του και πήγε να κλάψει. Κοίταξε τον πατέρα της, ψάχνοντας παρηγοριά και εκείνος της έκανε νόημα να κάτσει ήσυχη. Ευτυχώς η μικρή ήταν πανέξυπνη και δεν έβγαλε άχνα.

<<Χάρηκα...>> της είπε ο Απόλλωνας και εκείνη χαμογέλασε.

<<Αλήθεια;>> τον ρώτησε και τα χέρια της άρχισαν να τρέμουν, κρατώντας το παιδί του.

<<Αλήθεια>> την διαβεβαίωσε και άρχισε να τον λούζει κρύος ιδρώτας.

<<Και... θέλεις να είμαστε μαζί, έτσι;>> τον ρώτησε. Τα δάκρυα άρχισαν να τρέχουν σαν ποτάμια από τα μάτια της.

<<Ναι...>> της είπε. <<Θέλω πολύ να είμαστε μαζί. Άσε τώρα κάτω το παιδί, με αργές κινήσεις>>.

<<Δεν πιστεύω να με φοβάσαι ακόμα, τώρα που είδες ποια είμαι>> τον ρώτησε.

<<Όχι... όχι δεν σε φοβάμαι>> της είπε. <<Ίσα ίσα χάρηκα... Απλά πρέπει να την αφήσεις γιατί ... γιατί φαίνεται ότι έχουν κουραστεί τα χέρια σου>>.

Η γυναίκα έμεινε να τον κοιτάει, προσπαθώντας να αποφασίσει αν τον πιστεύει η όχι.

<<Άσε το παιδί κάτω αγάπη μου. Θα την κουβαλήσω εγώ... και έλα να πάμε σπίτι μας>> της είπε με απαλή φωνή ο Απόλλωνας.

<<Αλήθεια;>> ρώτησε εκείνη και έκλαψε από συγκίνηση. <<Και ο γάμος;>>.

<<Ο γάμος θα γίνει κανονικά... έτσι κι' αλλιώς όλα είναι έτοιμα. Αφού αγαπιόμαστε, τότε ποιος ο λόγος να μην παντρευτούμε;>> της χαμογέλασε όσο πιο πειστικά μπορούσε, μέσα του όμως έτρεμε. Πως είναι δυνατόν εκείνος να μην το είχε καταλάβει μέχρι τώρα ότι είχε τόσο σοβαρά ψυχιατρικά θέματα; Μάλλον τον είχε τυφλώσει ο έρωτας.

Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن