Ο Απόλλωνας βγήκε έξω τρέχοντας και μπήκε ανάμεσα τους, ενώ ταυτόχρονα έσπρωξε τον νεαρό μακριά της με δύναμη. Εκείνος τρόμαξε και κόντεψε να πέσει. Έπειτα οι δύο τους κοιτάχτηκαν, ο Απόλλωνας με μίσος και εκείνος με φόβο.
<<Απόλλωνα;!>> έκανε με έκπληξη η Μαρία και πήγε μπροστά του. <<Τι κάνεις;>>.
<<Εσύ τι κάνεις;>> την ρώτησε φουντωμένος ο Απόλλωνας. <<Το παιδί μας είναι μέσα και εσύ εδώ φιλιέσαι;>>.
<<Καταρχήν το παιδί είμαι σίγουρη ότι κοιμάται. Ξέρω καλά τις ώρες της. Δεύτερον, δεν πρόλαβε να με φιλήσεις και τρίτον και σημαντικότερο, δεν σε αφορά εγώ τι κάνω. Το έχεις καταλάβει ότι μόνο το παιδί έχουμε κοινό; Δεν είμαστε μαζί. Μπορώ να κάνω ότι θέλω>> του απάντησε εκείνη.
<<Είσαι πολύ αχάριστη λοιπόν, το ξέρεις;>> την ρώτησε ο άντρας. <<Σας πήρα αυτό το υπέροχο σπίτι, σας έχω προσφέρει όλα τα καλά του κόσμου αλλά δεν σου αρκεί. Τι θα είχες απογίνει αν δεν σε έβρισκα; Τι είχες πριν να σε βοηθήσω; Γιατί δεν εκτιμάς αυτά που σου προσφέρω και θέλεις να γκομενίζεις;>>.
Αμέσως το μετάνιωσε αυτό που είπε και ευχήθηκε να μην το είχε πει. Η Μαρία τον κοίταξε με ορθάνοιχτα, βουρκωμένα μάτια. Τον πλησίασε, του έδωσε ένα χαστούκι και μπήκε μέσα στο σπίτι τρέχοντας και κλαίγοντας. Ο νεαρός πήγε να την ακολουθήσει για να την παρηγορήσει, αλλά ο Απόλλωνας του έστειλε ένα τόσο άγριο βλέμμα, που τον έκανε να φύγει τρέχοντας. Ο άντρας μπήκε μέσα στο σπίτι και βρήκε μόνο το παιδί να κοιμάται. Αμέσως ανέβηκε τρέχοντας τις σκάλες και την βρήκε στο δωμάτιο του παιδιού, να βάζει τα πράγματα της μέσα σε μεγάλες τσάντες.
<<Συγνώμη>> της είπε ο Απόλλωνας. <<Σε παρακαλώ, άσε τα πράγματα της μικρής κάτω. Δεν έχετε που να πάτε>>.
<<Θα βρω που θα πάμε>> του απάντησε κλαίγοντας. <<Εφόσον μου 'κοπάνισες' ότι πήρες το σπίτι για εμάς, δεν θέλω να μείνω εδώ μέσα. Θα φύγουμε>>.
<<Και που θα πάτε;>> την ρώτησε ήρεμος ενώ μέσα του καιγόταν ολόκληρος. Η ζήλια με τον πόνο, την αγωνία, την μετάνοια, την στεναχώρια χόρευαν μέσα του κάνοντας ένα ξέφρενο πάρτι. Όλα μέσα του είχαν βαρέσει κόκκινο συναγερμό. Κόντευε να ξανά πάθει κρίση πανικού. <<Πως θα την ζήσεις μόνη σου; Σε παρακαλώ, άδειασε τα πράγματα της>>.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα 2. Οι μάσκες πέφτουν.
RomansaΟ Απόλλωνας βγαίνει στον έξω κόσμο, με τον καινούργιο του εαυτό πια. Έχει πολλούς στόχους. Θέλει να γίνει καλύτερος άνθρωπος αλλά κυρίως, θέλει να βρει την γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα. Δεν έχει ιδέα όμως τι του επιφυλάσσει η ζωή. Στην ζωή του θα έρ...