Balkon⭐

873 77 449
                                    


"Odaya gitsenize killua.Sen de ayakta uyuyorsun zaten.Biri ararsa ben sizi uyandırırım."

Hafifçe irkilip gözlerimi araladığımda bana seslenen Kurapika'ya döndüm.
İlgiyle bizi izliyordu.Biraz düşününce mantıklı gelmişti.
Yaklaşık 10 dakika kadar önce Aniden uyku bastırmıştı ama Gon rahatsız olmasın diye gidip uyumuyordum.

Kollarımı sıkıca sarmış olduğum gon'dan ayırıp koltukta hafifçe doğruldum ve gözlerimi ovuşturdum.

O ise uyumaya devam ediyordu.
Saate baktığımda kaşlarımı çattım.

yaklaşık 20 dakika kadardır uyuyordum.

Gon son 2 gündür çok fazla uyuyordu

Derin bir nefes aldım.
Kollarımı Gon'un ensesiyle bacaklarına sardım ve yavaşça ayağa kalktım.

"Tamam Kurapika.Birşey olursa beni uyandırırsın."

Kurapika sadece gülümseyince yavaşca odaya doğru ilerlemeye başladım.

Gon'a göz ucuyla baktığımda hala uyuduğunu gördüm.
Normalde uyanırdı ama uyanmamıştı.Sanırım iyice uykuya dalmıştı.

(Yn;napsam gon'u mu öldürsem canım sıkıldı ŞÖÜLAHSOSJÖÜŞĞLSHSI)

Derin bir nefes alıp yavaşça ayağımla odanın kapısını itikledim.
Zaten yeni kalktığımız için yatağı toplamamıştım.

Yüzümü buruşturdum.
Aslında sadece üşenmiştim.

Gon'u sarsmadan yatağa yatırdıktan sonra ben de yanına uzandım ve yorganı hafifçe üstümüze örtüp mal mal tavanı izlemeye başladım

Yaklaşık 10 dakika sonra Gon bana yanaşıp kafasını göğsüme,kalbimin üstüne yasladığında gülümsedim.
Bunu artık iyiden iyiye alışkanlık haline getirmişti.

Rahatsız mıydım?

Asla.

Her ne kadar gündüz uyumaktan nefret etsem bile uyuyacaktım.
Çünkü yanımda Gon vardı ve ben onun için herşeyi yapmaya hazırdım.

Elimi saçlarına yerleştirip yavaşca saçlarıyla oynamaya başladığımda uykunun beni çekmeye başladığını hissetmeye başlamıştım.

Daha fazla direnmeden elimi Gon'un saçlarından çekip ona sarıldığımda gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Gon yanımdayken hiç uyumadığım kadar huzurlu uyuyordum.

Onu seviyordum.

Ve sanırım,

O da beni.

....

"Killua,uyansana artık."

Duyduğum yüksek çıkan tanıdık sesle birlikte kaşlarımı çattım ve yataktaki elimi kaldırıp beyaz saçlarımı karıştırdım.

Sesi duymazlıktan gelip öteki tarafa döndüm.Planımda Gon'a sarılıp uyumaya devam etmek vardı ama bir şey eksikti.

Gon.

Kaşlarımı daha sert çatıp salak gibi elimi Gon'un olması gereken yere atıp orayı yokladığımda kahkaha sesleri kulağıma ilişti.

sesler yükselmeye başladığında gözlerimi açtım.
Gon önümde yatağa bağdaş kurmuş oturuyordu.

Ne kadar rezil bir insan olduğumu söylemiş miydim?

Söyledim varsayın

Yatakta diklenip gözlerimi ovuşturdum.

Gon'u daha dikkatli incelediğimde ne kadar şirin ve komik gözüktüğünü farkettim

Bileklerimdeki Cigliklar, killugon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin