"Killua hatırlıyor musun? Seni öpmeye çalıştım az öncee."
Hüzünle dudaklarını büzüp devam etti.
"ama kurapika izin vermedi pis hain."Bana sarılmış,ara sıra salak salak espriler yapıp,kafasını boynuma gömüp uyuyan sarhoş gon sarhoş olan beni zor durumda bırakıyordu.
Yine de ömrüm boyu gülmediğim kadar güldürmüştü beni.Ama bir dakika durun şimdi konumuz bu değil,beni öpmeye mi çalışmıştı o?
Gözlerim kocaman açıldı.
"Dur bir dakika ne?"
Leorio sanki o anlara şahit olmuş gibi gülmeye başladı.
kurapikaya
Bunun doğru olup olmadığını sorgular gibi baktım.O da gülmeye başladı.
leorio yine lafa atladı.
ikisi de 3 bardak içmişti.
Sarhoş olmamıştılar ama hafif sarhoşumsu bir haldeydiler."Evet.Hatta kurapika yetişmeseydi pistin ortasında öpüşüyordunuz"
Bunu dedikten sonra gülmeye devam etti.
"Ne pisti ? Galiba sarhoş olduğumu unuttunuz.bir doğru düzgün açıklayın şunu"
Leorio gülmekten kıpkırmızı olmuş bir yüzle bana baktı.
"Söz yarın ikinize de anlatacağım."
Sorgulamadım.
Bir şey demeden önümdeki 2 bardağı leorio ve kurapika görmeden hızlıca içmiştim.
10 dakika kadar sonra zaten bundan önce de 5 bardak gömmüş olduğum için kafam iyice bulanmıştı.
Gon kafasını boynumdan kaldırdı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"Killua hadi nolur dans edeliim"
Başım dönüyordu ve hafiften görüşüm bulanıklaşmıştı.
Leorio ve kurapika içtiğimi görmüştüler ama bir şey olmaz diye düşünmüştüler galiba.
1 bardak daha içtim.
Sonuçta birazdan eve geçecektik.
"Kurapika,gon çok ısrar etti biz dans etmeye kalkıyoruz."
Kurapika bir şey demedi.
Leorio ise bir kaç saniye bize bakıp kurapika ile konuşmaya geri döndü.
Gon beni elimden tutmuş sürüklerken
Başım döndüğü için karşı koymamıştım.En sonunda gon pistin ortasında bir yerlerde durduğunda,isyan etmemesi için saçma salak figürlerle dans ediyordum.
Kurapika'nın anlatımından;
Killua önündeki iki bardağı bize çaktırmadığını sanarak kafaya dikti.
Bir şey demedim.Çünkü içimden bir ses bu birbirlerine olan gerçek duygularını anlamalarına yardım edebilir diyordu.
İkisi de muhtemelen karşılıklı duygular besliyordu.
Yine de korkuyordum.Gon bir omegaydı.İkisinin birbirlerinden etkilendiği belliydi.Ama yine de bir kaza olmasından korkuyordum.
Aslında birbirlerine olan duygularını anlamalarına yardım etmek isterdim.Fakat bunu onların farketmeleri daha iyiydi
Ben zaten killuaya ipucu vermiştim.
Elbet anlayacaktılar.
Killua ayaklandı ve gon ile birlikte dans pistine doğru ilerlemeye başladılar.