Açıkcası bunların sevgili olma sahnesi şuan kafamda,ve o kadar güzel olacak ki..Sarkiyi bolumu yazarken 10 defa dinledim.🥺
....
Mal mal çimlere uzanmış,yıldızları izliyorduk.
Evden uzaktaydık.Burası değişik bir yerdeydi. nerede olduğumuz hakkında hiçbir fikrim yoktu,ama umursamıyordum.
Kafamı ona döndürdüm.Huzurlu gözüküyordu."Biz hani kurapika ve leorio'nun yanına gidecektik ?"
Aslında halimden fazlasıyla memnundum.Yıldızları izlemeyi sevmezdim.
Aslına bakarsak, seninle yıldızları izleyebilecek birisi olunca..Gerçekten güzel oluyormuş.
Söz yok,kelimeler yok.Sahne ruhların.
Gon da bana doğru döndü ve kıkırdadı.
"Şuan çok huzurlu geliyor.Birazcık daha meraklansalar sıkıntı olmamalı."
açıkcası ben de pek ne olacağını umursamıyordum.
Sadece anı yaşıyorduk işte.Geçmişi düşünmeden,geleceği umursamadan.öylece gökyüzünde asılı olan bir kaç kaya parçasını izliyorduk.
Yalnız iken izleyince bir anlamı olmayan,ama izleyebileceğin bir insan olunca;fazlası ile anlamlı ve güzel geliyordu
Aslında,zaten hiç yıldızları izleyebileceğim bir insan olmamıştı.
Belki de bu yüzden yıldızları izlemeyi sevmiyordu bazı yalnız insanlar?
"Daha önce kimseyle böyle bir an yaşamamıştım."
Dalga geçer diye düşünmüştüm ama yapmamıştı.
Sadece bir kaç dakika yüzüme baktı ve yıldızları izlemeye devam etti.
"Ben de."
Ağzımı açıp tam bir şey sormaya hazırlanıyordum ki,vazgeçtim."
"Bir şey mi oldu?"
Gon'a göz attım.Uyuyor gibiydi.
"Hayır,Bir şey yok."
"Vardı."
...
Tenimde hissettiğim ılık rüzgar ile bir anlığına dışarıda olduğumuzu unutup ne oluyor lan moduna girdim.
Sonra zorlanarak bile olsa gözlerimi açtım.
Karanlıktı.Demek ki hala gündüz olmamıştı.
Gon un uzandığı yere baktığımda,benim olduğum tarafa yüzünü dönmüş uyuyordu.
Aynı şekilde yan döndüm ve onu izlemeye başladım.Hayırdır killua,uyurken izlemeler falan.Ne oluyoruz??
İç sesimin dediklerine aldırmadım.Ama hak vermiştim.
Harbi Ne oluyoruz lan uyurken izlemeler falan?
İçimden bunu söyledikten sonra omuz silkerek gon'u izlemeye devam ettim.
Biraz daha yıldızları izledikten sonra gon dayanamayıp uyuyakalmıştı.
Uzun kollumun üstüne giydiğim beyaz tişörtü çıkarıp üstüne örttükten sonra bende uyumuştum.Yüzünü dikkatle incelemeye başladım.
O çok güzeldi.Hayır,o gerçekten görebileceğim en güzel omegaydı.Daha önce hiçbir omegaya karşı bu kadar zayıf düşmemiştim.