"eee buradan seni nasıl kurtaracağız?"o saçma olaydan sonra üstünde durmamıştık.ikimizin de hakkında düşündüğümüze emindim.
yatağımda bağdaş kurmuş,ne yapmamız gerektiğini düşünüyorduk.Gerçi 30 dakikadır hala bir fikrimiz yoktu ama
Neyse.Gon'un bana ilgiyle bakan gözlerine baktım.
"Bilmem.Seni aileme tanıtmak istiyorum ama eminim ki seni anında öldürürler.Ve bunun olmasını istemeyiz."
Gon da bunun olmasını istemediğini belirten gözler ile beni onayladı.
"Buldum!"
Gon'un heyecanlı bir ton ile söylediği sözler ile ona yöneldim yine.
"Bugün burada kalayım.Yarın bakarız.ama ailen odana geliyor mu ki?"
Bir dakika kadar dediklerini kafamda tarttımTehlikeli olabilirdi.
Hayır,olay sadece ailem değildi.
Gon fazlasıyla ilgimi çeken bir omegaydı.
"Hayır.3 gün boş oluyorum.zaten o yüzden bugün göreve gitmedim.yarınım da boş. Cuma günü ve Hafta sonu ailem sadece beni uyandırır ama eğer kapımı kitlersem rahatsız etmezler."
Gon da beni onaylamıştı.
"Peki o zaman killua.bugün burada seninle kalayım.olacaklara yarın bakarız."Yataktan kalkıp etrafa yere serip uyuyabileceğim bir şey aradım. yoktu.
aslında vardı ama benim odamda değil,alt kattaydı ve eğer oraya inersem babam veya abim bir şeyler olduğunu anlardı.
Ben ne yapacağımızı düşünürken gon oradan atladı."Bence birlikte uyusak sıkıntı olmaz.Yatağın zaten geniş
Ben çok dağınık yatmam."pek sıcak bakmamıştım ama yapacak birşey yoktu.
"Tamam o zaman."
...
"Sonra onu yakaladım! zor olmuştu birazcık ama"
Gon heyecanlı heyecanlı bana çıkmış olduğu bir görevi anlatırken ben gülümseyerek onu dinliyordum.
Gon bir avcıydı.
Normalde omegaların ezildiği bu dünyada,Gon sessiz kalmıyordu.Açıkçası hayran kalmıştım.
"Peki sen bana çıktığın görevleri anlatır mısın killua?"
Birden konudan sapıp bana soru yönettiğinde şaşırdım.
Merak etmiş gibiydi.
Kendimi yatakta geriye doğru atarken anlatmaya başladım."Çoğunlukla insanları öldürdüm. Sanırım 5 Yaşındayken bile ilk cinayetimi işlemiştim."
"Anladım.Zor olmuyor muydu?"
Bunu o kadar sakin sormuştu ki.Normalde gördüğüm herkes benden korkardı.Ama o onu öldürebilme ihtimalim olduğunu bile bile benimle uyuyor,
Sanki bir katil ve onu kendimi kaybedip mühürleyip hamile bırakabilecek bir alfa değilmişim gibi benimle ilgileniyordu.
"Doğduğumdan beri eğitimlere sokuluyorum.Bu yüzden benim için zor olmuyor."
Gon bana baktı.merak ettiğini belli eden bir ses tonu ile konuşmaya başladı.
"nasıl yani"
Ben ise bu konuya hiç girmek istemediğimi belli ediyordum.
Ama anlatacaktım."işkence tarzı eğitimler."
Ağzı 5 karış açıldı.
"Çocukluğumdan beri eziyetlere maruz kalıyorum. bunlardan biri ise zindan tarzı bir yerde abim tarafından kırbaçlanmak.ama alıştım artık."