Mutfak🧝‍♀️

670 66 266
                                    

SELAM ULAN BEN GELDİM?!

Bu arada,medyadaki şarkıyı dinleyebilirsiniz ben bu şarkıda nedensizce aşırı kendimi buluyorum neyse AŞIRI GÜZEL HELE 4 43 DEN SONRAKİ  KISIMLAR AŞIRI MÜKEMMEL

"𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒅𝒊𝒆
𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒇𝒍𝒚 "
...

"Rezil olduk killua.hem de leorio'ya"

Gon göğsüme yaslanmış,isyan ediyordu.

Islak saçlarımı ellerimle  yüzümden çektim ve kulağımın arkasına sıkıştırmaya çalıştım.

Ben şuan burada ikimizden başka kimse olmadığı için rahatça feromonlarımı salgılayabiliyordum.
Gon da aynı şekildeydi.

Evet,hala banyodaydık.

Gon çıkmamakta inatçıydı.Öylece bana sarılmış sızlanıyordu.
Benim için hava hoştu,Leorio ve kurapika zaten bizi umursamıyordu.

Ama Gon kafaya fazla takmıştı,inat etmişti.

Ben ise ara sıra onu öpüyor,elimle omzuna veya sırtına sıkıntıdan rastgele harfler çiziyordum.

Sıcaktan yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
Üşümüyorduk çünkü su fazlasıyla sıcaktı zaten.

Hatta banyo buhar altında kalmıştı.

Leorio bizi bastığından beri aklımda tek bir şey var
inşallah pankekleri bitirmemiştir..yoksa boğarım onu..
ben onlara biricik sevgilim yesin diye emek vermiştim

Kafamı istemsizce sağa sola salladığımda Gon kendini geri çekti ve yüzüme bakmadan konuşmaya başladı.

"bir şey mi oldu killua?"

Sırıttım.Hala utanıyordu.
Ama maalesef burada sonsuza kadar kalamazdık.

"Hiç.Sadece Leorio pankekleri yedi mi diye düşünüyordum."

kaşlarını çattı ve koluma hafifçe vurup kendini kucağımdan geri attı."yazıklar olsun sana.Omegan burda 1 saattir sızlanıyor sen hala pankek derdindesin.tch tch,hiç yakıştıramadım sana"

Ona birkaç dakika ne.diyorsun.sen?
Bakışı attım.Bana masum masum bakıyordu.

Gözlerimi devirip onu tekrar kucağıma çektim."bende acıktım ama.Hala kahvaltı etmedik ve birazdan açlıktan ölürsek senin suçun haberin olsun."

Aniden aklına gelmiş gibi elini karnına attı."gerçekten de açım ben he,şuan buzdolabını bile yiyebilirim açlıktan ölüyorum.Her yer pankek kokmaya başladı."

Ona bu sefer de
kafayı mı yedin sen
bakışlarımı atmaya başlamıştım.

"Gon,sen bu kadar sevmezsin ki pankekleri.kaşlarımı çattım."yani seviyorsun ama bu kadar değil."

Omuz silkti."ne farkeder.Çok acıktım ben."elini yine yavaşça göbeğine vurdu.

Fazla aç kalmak veya utanmak ona iyi gelmiyordu,buna kanaat getirmiştim ben.

uzanıp küvetin dışındaki bornozu aldım.Gon küvette yayılmış nefesini tutma yarışı yapıyordu kendi kendine.

Gülümsedim.Havluya sarıldım ve Gon'u suyun altından kollarından çekerek ayırdım.

O sızlanırken küvetin tıpasını açtım.Su yavaş yavaş boşalırken bir tane daha bornoz aldım elime.Onu da Gon'a verdim.

Ben yerdeki kirli çamaşırları toplayıp çamaşır sepetine atarken o da bornozunu giymiş,çıkmasına yardım etmemi bekliyordu.Eğer elini tutmazsam,Buhardan dolayı kaygan olan yere kayıp yapışacaktı.Sonra da bana cırlayacaktı.

Bileklerimdeki Cigliklar, killugon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin