Geniální nápad

299 16 3
                                    

O rok později

Klaus za poslední rok se sestěhoval s Hayley.  Všichni tři žili spolu. On, Hayley a Lizzie. Lizzie byla celou dobu smutná. Chyběla jí máma, ale Hayley a Lizzie spolu vycházejí. Poslední dobou se Hayley a Klaus snaží o dítě, ale nastal problém. Hayley nemůže mít děti, ale vymyslela geniální plán o který se dnes s Klausem podělí.

,, Klausi, vím jak můžeme mít dítě." Řekl a Klaus jí pohledem naznačil ať mu to řekne. ,, Můžeme o dítě říct Caroline." Řekla a Klausovi poklesla brada. Tohle rozhodně nečekal.

,, Proč by to dělala?"

,, Chce vídat Lizzie a navíc bude mít Lizzie vlastního sourozence." Řekla a Klaus si povzdechl. Věděl, že nemá na výběr.

,, Dnes to s ní proberu." Řekl a Hayley se na něj usmála.

Klaus stál před Carolineiným bytem a zaklepal na dveře. Dveře se otevřely a za nimi stála ona. Byla ještě krásnější než, když se viděli naposledy. Několikrát jí za poslední rok viděl v televizi. Zapomněl, jak dobrá herečka byla.

,, Co chceš?" Zavrčela nepřátelským tónem.

,, Můžu dál?" Zeptal se.

,, Jestli se nebojíš, že tě otrávím." Řekla a Klaus vešel dovnitř. ,,Tak co chceš?" Zeptala se, když už byl uvnitř.

,, Půjdu rovnou k věci. Já chci .. Vlastně my chceme ..."

,, Chceš se rozvést, abyste se mohli vzít?" Přerušila ho. Klause to zarazilo. Nad rozvodem nepřemýšlel. Vlastně se ani nechtěl rozvést.

,, Ne, chci po tobě dítě." Řekl a tohle zase zaskočilo jí. Zbláznil se? Klausovi se ulevilo, že to řekl.

,, Proč bych to dělala?"

,, Aby si se vídala s Lizzie." Řekl a Caroline zalapalo po dechu. To nemyslel vážně.

,, Takže mě vydíráš, že neuvidím Lizzie pokud ti nedám dítě. Nejdřív mě podvádíš, pak mě obviníš z pokusu vraždu a teď mě vydíráš. Jak jsem se do tebe mohla zamilovat? Jsi takový kretén." Zakřičela hlasitě, že to museli slyšet i sousedé.

,, Já? Ty si se mě pokusila zabít. Jsem otec tvého dítěte."

,, Možná biologicky, ale několik let jsi jí vídal hodinu denně a ke mně si se choval, jak se služce. Byla jsem do tebe zamilovaná několik let, ale ty jsi mě nebyl schopen milovat."

,, Já jsem tě miloval od první chvíle, co jsem tě viděl a miluji tě až do teď."

,, Že to tak nikdy nevypadalo." Řekla a Klaus jí najednou z ničeho nic políbil.

Rebekah zrovna šla do jejího oblíbeného baru. Došla tam a sedla si k baru.

,, Rebeko?" Uslyšela za sebou známý hlas. Otočila se a opravdu ho před sebou viděla.

,, Stefane, co tady děláš?"

,, Je to náš oblíbený bar. Můžu si přisednout?" Zeptal se a Rebekah přikývla. Několik hodin spolu v tomhle baru pili dokud nebili opilí.

,, Co budeme dělat teď? Zeptal se Stefan.

,, Mám geniální nápad. Půjdeme do Vegas." Prohlásila nadšeně Rebekah.

,, To je vážně geniální nápad."

,, Zavolám nám letadlo." 

Poté, co dorazili do Vegas, šli okamžitě do baru a pokračovali v pití, když v tom Rebekah dostala další ze svých geniálních nápadů.

,, Mám ještě lepší nápad. Vezmeme se."

,, Dnes máš hodně geniálních nápadů. Tak pojď. Jdeme na to." Řekl a vydali se směrem ke kapli.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat