Problém se šaty

165 8 1
                                    

Dnes byl ten den D. Rebekah Emma Mikaelsonová a Stefan Silas Salvatore mají dnes svatbu. Rebekah byla nadšená, že má svatbu svých snů. I když nebyla platná, jelikož se už vzali ve Vegas. To však nebylo vše. Její bratr Kol měl přítelkyni a budou mít spolu dítě i když nebylo biologicky jeho. Caroline překonala jejího bratra a šla na rande s někým jiným. Katherine a Elijah na tom byli o něco líp. A Klaus byl na tom pořád stejně hrozně. Ale nic z toho teď nemohla ani nechtěla řešit. Byl to totiž její den.

Stefan stál před zrcadlem a díval se na sebe. Na tenhle den čekal věčnost. Za chvíli se Rebekah Mikaelsonová stane Rebekou Salvatore. Teda vlastně už byla. Věděl, že by to nepřekousla, kdyby byla jen ta opilecká svatba ve Vegas. Najednou se v odraze zrcadla objevil jeho nejlepší přítel. Otočil se k němu a ucítil, jak se jeho pěst spojila spojila s jeho nosem. Stefan se chytili za místo, kde ho praštil.

,, Za co to bylo?" Zeptal se zmateně.

,, Za to, že jsi podvedl mou sestru." Stefan byl ještě zmatenější. Nikdy by Rebeku nepodvedl. Už ten rok bez ní pro něj bylo peklo. V místnosti se objevila Rebekah.

,, Co se děje?" Zeptala se naštvaně.

,, Rebeko, Stefan tě podvádí." Řekl a jeho setra nijak nezareagovala.

,, Na tuhle kravinu jsi přišel kde?" Klaus jí ukázal fotku na telefonu. Rebekah okamžitě poznala holku na obrazovce u zuřila.

,, To jsem já. Chtěli jsme si se Stefanem užít noc před svatbou. Jak jsi nemohl poznat svou vlastní sestru?" Odešla a při tom práskla dveřmi. Když šla zpět, prošla kolem zrcadla a uvědomila si, že má na sobě svatební šaty, které Stefan viděl. Rychlé začala utíkat.

,, Caroline, pohotovost. Stefan viděl mé svatební šaty." Řekla vyděšeně.

,, Rebeko, klid. Je to jen pověra." Řekla a chytila svou přítelkyni za rameno.

,, Pověra? Co ty a Nik? Viděl tvé svatební šaty ještě před svatbou a podívej, jak to dopadlo."

,, To nebylo tím, ale dobře. Chceš jiné šaty, tak je dostaneš." Věděla, že nemá cenu se s Rebekou hádat.

,, Kde je chceš sehnat? V žádném svatebním salónu ti nevydají perfektní šaty ihned."

,, V salónu ne, ale tady ano." Rebekah byla zmatená. Caroline jí rukou ukázala, aby šla za ní. Došli až na půdu. Caroline odkryla pár věcí a za nimi viděla překrásné svatební šaty. Šaty byly bílé s krajkou a průsvitnou tyl látkou.

 Šaty byly bílé s krajkou a průsvitnou tyl látkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Caroline, ty jsou nádherné. Odkud je máš?" Řekl a sáhla si na látku šatů.

,, Asi rok po svatbě jsem prošla kolem jednoho ze svatebních salónu a ty šaty se na mě koukaly z výlohy. Nemohla jsem je tam nechat, tak jsem si je koupila. Nikomu jsem to neřekla, aby si nemysleli, že jsem blázen." Rebekah se zasmála.

,, Asi by bylo slušné říct, že si je vzít nemůžu a ty by ses pak se mnou hádala, ale nechci riskovat, že si to rozmyslíš, jelikož je miluji." Řekla a objala ji.

,, Rebeko, držíš mi páteř." Okamžitě ji pustila.

,, Aby bylo jasno, pustila jsem tě jen, proto že tě na svatbu potřebuji v celku, ale až svatba skončí, tak ti tu patře z radostí rozdrtím." Caroline se zasmála.

,, Dobře. Teď pohni, musíš se převléct, za chvíli začíná svatba." Rebeka vzala šaty a začaly s nimi běhat.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat