Pravidla

365 17 3
                                    

,, Co budeš dělat? " Zeptala se Rebekah své švagrové. Obě seděly na gauči a jedly zmrzlinu.

,, Vrátím se do práce. Včera večer jsem napsala své agentce, jestli by pro mě neměla nějakou roli." Řekla Caroline a dala si do pusy další lžíci zmrzliny. Caroline byla před tím než se vdala herečka, ale kvůli Klausovi, jeho obřímu egu a jeho žárlivosti toho nechala. Milovala svou práci, ale Klause víc.

,, Dobrý nápad. Už se těším až tě zase uvidím." Řekla a Caroline se na ni usmála.

,, A co ty? Co svatba?" Zeptala se jí Caroline. Rebekah se na to téma usmála. Strašně se těšila na svatbu.

,, Nemůžu se dočkat. Nemůžu uvěřit, že je to už za měsíc." Řekla nadšeně Rebekah. Caroline se podívala na hodiny.

,, Promiň, musím jít. Chci si zajít pro věci a nechci se potkat s Klausem. Ten je teď naštěstí v práci." Rebekah přikývla. Caroline si zavolala taxík a šla se převléct, když šla ven taxík tam už byl, nasedla do něj a taxikář ji odvezl k ní domů.

Taxík zastavil před domem a Caroline z něj vyšla. Když došla před dveře, zhluboka se nadechla a otevřela dveře. Vešla dovnitř a na pohovce v obývacím pokoji seděl Klaus. Jak si ho všimla, okamžitě se otočila, ale Klaus ji zastavil.

,, Caroline?" Oslovil jí a vydal se jejím směrem. Cítil radost, že ji viděl. Proto zůstal doma.

,, Myslela jsem, že jsi v práci." Řekla naprosto bez emocí.

,, Čekám tu na tebe. Chci se ti omluvit. Nevíš, jak mě to mrzí. Miluji tě, Caroline. Hayley byla chyba. Chci být jen s tebou. Ani nevíš, jak tě miluji. Prosím, odpusť mi." Řekl a vzal ji za ruce.

,, Pozdě. A podvádění není chyba. Je to volba. Rok jsem dělala psí kusy jen, aby jsme měli sex. Každé ráno jsem se probudila sama v posteli. V tomhle domě jsem byla prakticky služka a ty jsi si ještě stěžoval. Tolerovala jsem ti všechno. A ty jsi se ke mně otočil zády." Řekla a slzy jí padly z oka.

,, Prosím, Caroline, dej nám ještě šanci. Kvůli mě. Kvůli tobě. Kvůli Lizzie. Kvůli nám." Řekl s prosebným hlasem.

,, Dobře, ale mám podmínku."

,, Cokoli chceš."

,, Chci, aby jsi si to se mnou prohodil. Jeden z tvých sourozenců vezme tvou práci za tebe, ty mezitím budeš dělat to, co jsem dělala já a já se vrátím do práce herečky," Řekl a Klaus se zamračil.

,, O tom jsme mluvili několikrát. Nelíbí se mi, když se tě někdo kromě dotýká nebo líbá"

,, Takže u mě je tohle špatně, přestože to je součástí mé role, ale když ty sám za sebe rozhodneš, že budeš mít sex s jinou ženou, tak je to v pořádku."

,, Dobře. Ty se vrátíš do práce a já budu s Lizzie. " Řekl a pokusil se jí políbit, ale ona uhnula.

,, Jen, aby bylo jasno. Dělám to jen kvůli Lizzie. Zaslouží si mít rodinu. Nemůžu zapomenout, co jsi udělal." Řekla a šla nahoru. ,, Nezapomeň vyzvednout Lizzie ze školy." Řekla ještě, když byla nahoře na schodech.

My HusbandKde žijí příběhy. Začni objevovat