Kol si zapnul mobil a první, co na něj vyskočilo, byl článek.
Davina Claire bývalá přítelkyně Kola Mikaelsona čeká dítě s jeho spoluhráčem Marcelem Gerardem.
Ani nečetl dál a hodil telefon o zeď. Nemohl tomu uvěřit. Davina je těhotná s jedním s jeho kamarádů. Už pár týdnů se scházeli a ona mu to neřekla.
Podíval se kolem sebe a všiml si svého staršího bratra, jak flirtuje s hezkou zrzkou. Poznával v něm svého bratra v době před Caroline. Caroline ho změnila k lepšímu.
Řekl barmanovi, aby mu nalil další drink. Dnes se potřeboval opít.
Katherine zavěsila a šla za Caroline.
,, Caroline, mám pro tebe dobrou zprávu." Zakřičela, když k ní doběhla.
,, O co jde?" Zeptala se a Katherine se posadila vedle ní na židli.
,, Sehnala jsem ti na zítra rande. Teď se podrž. Je to Lorenzo St. John." Caroline se na tu myšlenku usmála. S Enzem už párkrát hrála. Když byla ještě s Klausem hráli spolu hlavní roli v romantickém filmu. Klaus se v tu dobu proměnil v žárlící monstrum. Volal ji každých půl hodiny a byl s ní, kdy mohl a nechtěl od ní odejít. Pokaždé když spolu natáčeli, tak tam byl taky. Dokonce poslal někoho, aby ji sledoval. Tenkrát se málem rozešli.
,, To je skvělé. A co jsi mu řekla?" Katherine někdy dokázala jednat bezcitně k ostatním a většinou to skončilo, tak že někomu ublížila.
,, Řekla jsem mu, že potřebuješ doprovod na Rebečinu svatbu, a že by si ho ráda viděla a on souhlasil." Caroline obejmula svou nejlepší kamarádku.
,, Díky, Kat. Jak ti to můžu vynahradít?"
,, Vaše další dítě se bude jmenovat Katherine. Po jeho úžasné tetě." Caroline se zasmála. Nečekala nic menšího.
,, A co když to bude chlapec nebo žádné mít nebudeme?". Katherine se zasmála.
,, Budete mít další děti a jedno z nich bude dívka jménem Katherine Mikaelson. Teď mě omluv jdu pít."
Jakmile si Davina přečetla článek, zavolala Kolovi, ale ten byl nedostupný, tak se okamžitě vydala za ním.
Dojela do baru a okamžitě si všimla Kola, který pil u baru. Běžela za ním a u toho povalila pár lidí.
,, Kole." Jakmile uslyšel, jak vyslovuje jeho jméno, začal odházet, ale Davina šla za ním.
,, Co po mě chceš?" Zakřičel, když se dostali před bar.
,, Omlouvám se, že jsem ti to neřekla, ale bála jsem se. Strašně mě bolelo, když jsme se rozešli. S Marcelem to byla jednorázovka, a když jsem se začali scházet, zase jsem se cítila naživu a bála jsem se, že když to o něm řeknu opustíš mě a podruhé bych už to nezvládla." Řekla a z očí jí začaly vypadávat slzy. Kol šel blíže k ní a chytil její tvář do svých dlaních.
,, Miluji tě, Davino Abigail Claire. I s tím dítětem, které čekáš." Řekl a políbil ji.
Katherine stála opilá před barem a čekala až pro ni přijede taxi. Nudila se, tak si vzala telefon a vyskočila na ni fotka Stefana, jak se s někým líbá. Té ženě nešla vidět celá tvář. Podle toho, co přečetla, byl obrázek pořízen před hodinou.
,, Katarino." Katherine zvedla hlavu k hlasu, který na ní volal. Nebyl to taxík, který volala, ale Elijah.
,, Co tady děláš?" Řekla a šla k němu blíže.
,, Přišel jsem tě odvést, tak se nedohaduj a nastup do auta. Katherine si zula boty a hodila je na něj. Pak teprve nastoupila do auta
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?