,, Nejde jen o to. Já jsem totiž taky těhotná."
Rebekah tomu nemohla uvěřit. Caroline byla těhotná a Hayley taky. Klaus čekal dvě děti.
,, Jsi si jistá?" Caroline přikývla. ,, To je teda něco. Musíš mu to říct."
,, Ani náhodou. Ne! Prostě ne!" Zakřičela hlasitě.
,, Nemyslíš si, že si toho za pár měsíců všimne? Nebo.. Nechceš jít s nad na potrat?" Rebece ta věta přišla jako blbost, hned co jí vyslovila.
,, Samozřejmě, že ne. To dítě za to nemůže." Řekla a položila si ruku na své ještě neviditelné břicho.
,, Tak to jdi říct Klausovi." Caroline přikývla a vydala se hledat Klause. Nevěděla, co udělá a to jí děsilo. Čekal přece jen dvě děti s dvěmi různými ženami.
,, Klausi." Zavolala na něj, když ho uviděla. Klaus se otočil a usmál se na ni. Jen její pouhá přítomnost mu přinášela radost.
,, Co potřebuješ, lásko?" Zeptal se a nějak zapomněl, že je na ní naštvaný kvůli Enzovi.
,, Jsem těhotná." V tu chvíli se Klausovi rozzářil obličej. Zvedl ji a zatočil se s ní.
,, To je úžasné." Řekl a políbil ji. Caroline se nebránila. V tu chvíli oba zapomněli na to, co se děje. Byli to jen oni dva a ten pocit, co cítili před lety.
Hayley se dívala na Klause a Caroline. Byla naštvaná. Klaus ji podváděl, když čekala jeho dítě. Nemohla tomu uvěřit. Myslela si, že Mikaelsonovu drží při sobě a to bylo její dítě. Mikaelson. Ale ani tohle ji nemohlo od Klause odradit.
,, Stop." Zakřičela. Klaus a Caroline se otočili směrem k ní.
,, Hayley." Řekl Klaus a Hayley mu viděla na očích, že se ani trochu nestyděl za to co právě udělal.
,, To ne. To ne. To ne. Co to má jako znamenat?" Zakřičela ještě hlasitěji než předtím.
,, Caroline čeká mé dítě." Hayley zalapala po dechu. To se nemohlo dít. Zázračně otěhotněla a teď i jeho manželka. Počkat. On jí podvedl. Ne že by to nevěděla, ale teď když to přiznal, cítila se hůř. Ne kvůli tomu, že jí její přítel podvedl, ale proto že to nezvládla.
,, A co teď? Já jsem těhotná. Ona taky. Co uděláš?" Klaus vůbec nevěděl, co udělá. Každá jeho část chtěla být s Caroline a jejich dítětem, ale čekal u další dítě, které miloval stejně jako to s Caroline.
,, Asi to bude jako do teď." Obě na něj vyvalily oči. Dál by spal s oběma? To ani jedna nechtěla.
,, Nemůžeš nás mít obě. Musíš se rozhodnout. Já nebo ona?" Zeptala se Hayley v přesvědčení, že si vybere ji. Klaus nad tím ani nemusel přemýšlet
,, Caroline." Hayley se natáhla a dala mu facku a v tu chvíli jí to došlo. Už ho nepotřebovala. Měla jeho dítě a to ji zajistí přesně, co chtěla.
,, Fajn. Buďte si spolu. Mě už je to jedno." Řekla a odešla. Klause zarazilo to jak to bylo jednoduché. Otočil se ke Caroline a ta nemohla skrýt svůj úsměv. Klaus se jí pokusil políbit, ale on uhnula.
,, Co teď?" Zeptal se jí Klaus.
,, Já nevím." Opravdu nevěděla, co dělat. Jejich nenarozené dítě si zasloužila úplnou rodinu, ale nevěděla, co by se stalo, kdy se to mezi nimi zase pokazilo.
,, Caroline." Caroline se otočila a podívala se mu do očí. Klaus by ho v tu chvíli nejradši zabil.
,, Enzo." Řekla a usmála se. Když Klaus viděl její úsměv, který byl kvůli němu, šel k němu a praštil ho do obličeje.
ČTEŠ
My Husband
FanfictionCaroline zjistila, že jí její manžel Klaus podvádí, tak se rozhodla, že od něj odejde. Ale opravdu to dokáže?